Prijava štete na vozilu 24 sata dnevno 1Foto: FoNet / Nenad Đorđević

Sa ciljem unapređenja usluge koju pruža svojim klijentima, Generali Osiguranje Srbija je od juna uvelo novu uslugu, telefonsku prijavu štete i zakazivanje procene štete na motornim vozilima.

Klijenti kasko i obaveznog osiguranja motornih vozila moći će da prijave štetu na vozilu putem Kontakt centra 24 časa dnevno i ujedno zakažu pregled i procenu nastale štete radnim danima od 8 do 18 časova.

 Za početak, nova usluga je dostupna klijentima koji prijavljuju štetu na motornim vozilima u Beogradu, sa ciljem da se uskoro proširi i na druge segmente poslovanja.

„Uvođenjem nove usluge, želimo da potvrdimo koliko nam je važno brzo i efikasno pružanje usluge našim klijentima, kao i njihovo zadovoljstvo procesom prijave, procene i rešavanja šteta. Nova usluga će klijentima obezbediti značajnu uštedu vremena i komfor da procenu štete urade u vreme koje njima najviše odgovara„, istakao je Veselin Danilovac, član Izvršnog odbora zadužen za procenu i likvidaciju šteta, preventivu, sprečavanje prevara u osiguranju i Tehničku direkciju (CinsO).

Tokom 2016. godine Generali Osiguranju Srbija je prijavljeno ukupno 183.276 odštetnih zahteva na motornim vozilima. Po zvaničnom izveštaju Narodne banke Srbije, za april 2017, o Pregledu osiguranja i šteta u obaveznom osiguranju vlasnika motornih vozila od odgovornosti za štetu pričinjenu trećim licima, Generali Osiguranje Srbija ima 98,9 odsto ažurnosti u isplati šteta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari