Otvaranje Bulevara Oslobođenja, Trga Slavija, Ruzveltove i ulice Mije Kovačevića za saobraćaj ozvaničeno je kada su se čelni ljudi Grada predvođeni Sinišom Malim premijermo provozali tramvajem ovim ulicama.

Polazeći od Mije Kovačevića kroz Ruzveltovu, gde su radovi najduže i trajali, iz španskog tramvaja gradonačelnik Mali “divio se” kako sam reče, rekonstruisanim ulicama, ali i uveravao novinare da se često, kada je lepo vreme, vozi tramvajem na posao. Zbog toga mu, valjda, nije smetalo kada je tramvaj u kružnom toku na Slaviji zastajkivao, a gradonačelnika nije začudilo ni što je vozač morao da izađe nekoliko puta i “namesti” šine kako bi nastavio dalje.

Posle punog kruga panoramskog razgledanja Slavije, koja osim raskopanih i do pola popločanih trotara izgleda isto kao i ranije, Mali se osvrnuo i na novi plato kod Narodne banke, koji je još uvek u fazi izgradnje doduše.

Dok je za gradski prevoz i automobile, koji ponovo saobraćaju starim trasama, najveća promena to što je dodata još jedna traka u Bulevaru Oslobođenja, nešto teže se snalaze pešaci jer trotoari još uvek nisu popločani, na nekim mestima nedostaju i semafori, a treba se navići i na izmeštene pešačke prelaze. I biciklisti će morati da sačekaju da se urede i označe staze koje su rekonstrukcijom predviđene za njih.

Svi završni radovi biće gotovi za petnaestak dana, prognozirao je Mali. Usput je objasnio da je jedan od glavnih razloga rekonstrukcije, osim dotrajalosti kolovoza, i to što španski tramvaji ovim ulicama ranije nisu mogli da prođu zbog starih šina. Ipak, na pitanje da li to znači da će sada biti nabavljeno još novih tramvaja, Mali nije dao precizan odgovor.

Овако из ваздуха изгледају реконструисане саобраћајнице.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari