Radulović bez odgovora na konkretna pitanja 1

Umesto odgovora na deset vrlo konkretnih pitanja koja su postavljena u tekstu pod naslovom „Deset pitanja za Sašu Radulovića“, a koja se tiču nestalog novca u DJB kampanji, nažalost moramo konstatovati da nismo dobili odgovor ni na jedno pitanje.

Umesto odgovora, dobili smo floskule o DJB poštenju, domaćinskom ponašanju, jeftin cinizam, sve u svemu, tekst koji stilski podseća na saopštenje Srpske napredne stranke.

Nijednom rečju se autor teksta nije osvrnuo na postavljena pitanja koja se tiču nestalih 10.420.000 za deljenje flajera, i 6.600.000 za rad na društvenim mrežama, a koji su knjiženi da su isplaćeni članovima udruženja, iako je opšte poznato da su članovi delili flajere i radili na društvenim mrežama bez ikakve naknade. U tekstu se kaže „niko novac ne uzima za sebe u džep“. Da li se vođi veruje na reč, ili tu istina nije važna? Da je novac nestao je toliko očigledno jer ne postoje ugovori sa članovima na osnovu kojih je isplaćena nadoknada.

Ali samo jedan čovek zna gde je nestao novac. Čovek koji je sam sa sobom potpisao Ugovor o pružanju usluga u kampanji ispred udruženja građana i kao zakonski zastupnik ispred grupe građana; čovek koji je potpisao finansijski izveštaj i za udruženje građana i za grupu građana, i čovek koji je angažovao firmu svoje supruge za knjigovodstvene usluge, a njegovo ime je Saša Radulović, zvani vođa.

U tekstu se kaže da DJB obavlja usluge „po minimalnim cenama za kampanju“. Kolika je ovo neistina, najbolje se vidi iz samog izveštaja koji je DJB podneo Agenciji za borbu protiv korupcije u kojem stoji da je za deljenje flajera plaćano 9,27 din. po komadu. Inače najviša cena na internetu koju sam uspeo da pronađem za deljenje flajera je 1,20 din.

Takođe, Radulović je firmi svoje žene, kao što sam već pomenuo, poverio posao knjigovodstvenih usluga i kao mesečnu nadoknadu joj isplatio 200.000 dinara. Sitnica, stvarno povoljno!

Koji je to posao tako povoljno odradila Jasmina Nikolić sa svojom firmom „Jazilify“, kada joj je za „usluge vođenja kampanje“ plaćeno 800.046 dinara? Sitnica! Kampanja je trajala mesec dana!

Dalje, u tekstu se kaže da „DJB čine uspešni ljudi koji su se pre ulaska u politiku ostvarili u svom poslu“. Toliko su bili ostvareni u svom poslu, da čim su primili novac iz kampanje, svoje firme su poslali u likvidaciju i zaposlili se u Narodnoj skupštini. Toliko o poslovnoj ostvarenosti i borbi protiv partokratije.

Možda je najbolje poslovnu ostvarenost posmatrati kroz prizmu samog predsednika Radulovića i njegovu uspešnu firmu Truespectra iz SAD-a, samo se pitam šta bi o toj uspešnosti rekla američka poreska služba IRS, dok još čekamo tužbu protiv Dojče velea koji ga je raskrinkao za milion dolara.

A da se jednom stečene navike teško odvikava, najbolje govori činjenica da Radulović udruženje građana DJB, iako sa prometom od preko 30 miliona dinara, nije prijavio poreskoj upravi u sistem PDV, iako ta obaveza nastaje sa prometom većim od osam miliona. Izgleda da ko jednom ne plati porez, kasnije mu se osladi.

U čitavom tekstu se govori sa podsmehom prema drugim strankama „kvaziopozicije“ koje ne prijavljuju svoje troškove već sve rade „ispod žita“. Jedini je DJB pošten i transparentan, do te mere da mi dođe da staru poslovicu preinačim u „ko o čemu DJB o poštenju“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari