Svaka firma koja ima više od dva vozila ima njihov sistem praćenja, ali se time direktor ne bavi, kaže za Danas nedavno razrešeni direktor JP Emisiona tehnika i veze Vladimir Homan, povodom medijskih navoda da je preko GPS sistema pratio kretanje službenih automobila i kažnjavao vozače ako skrenu van najkraće maršrute.

Na spekulacije da je u preduzeću sakupljao potpise podrške, Homan tvrdi da to nije tačno, već da je, čim je čuo, odmah zaustavio one koji su to radili.

– Niko ne bi mogao da skupi više od 50 potpisa u jednom danu u firmi u kojoj su radnici raštrkani po celoj Srbiji. Ja sam dobio podršku jedinog reprezentativnog sindikata, koji ima više od 120 članova, iza koje je stala i republička centrala tog sindikata, objašnjava Homan.

Što se tiče automobila marke „mazda CX7“ za koga je optužen da ga je koristio kao porodični automobil, on ističe da je „taj nesrećni CX7 za tri godine prešao 16.000 kilometara, a jedini nema zimske gume, jer ove zime nije ni vožen“.

– Ja sam danas fizičko lice i molim sve medije da prestanu sa besmislenom hajkom na mene, napominje Homan.

Podsetimo, Homan je razrešen prošle sedmice na sednici Vlade Srbije, nakon što su mediji pisali da je koristio dva službena automobila, od kojih je jedan u radno vreme bio parkiran ispred njegove kuće. Homan je tada rekao za Danas da se u svom radu uvek rukovodio zakonima i propisima i da „nema šta da krije niti da se zbog nečega stidi“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari