Konferencijom „Ne daj da te spinuju“, koja je održana juče u Medija centru, završen je prvi deo multimedijalne kampanje za medijsku pismenost. Ovu kampanju i čitav projekat pokrenula je Medijska koalicija, sa ciljem razvijanja kritičkog korišćenja medijskih sadržaja kod srednjoškolaca, a osmislila i realizovala P.R.A. agencija.


– Krivo mi je što nisam bio na početku kampanje, ali kako ovu temu smatramo izuzetno značajnom, nisam propustio priliku da učestvujem na završnoj konferenciji kampanje. Vreme je da se obrati pažnja na to šta znaju učenici, kakve stavove imaju. Nije bitno koliko znaju, već kako reaguju na ono što misle da znaju, rekao je Srđan Verbić, ministar prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

Vukašin Obradović, predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije, rekao je da su ušli u ovu kampanju sa ciljem da se medijska pismenost nađe u školama i da dobije veći značaj nego što ga ima u ovom trenutku. „Očekujemo podršku ministarstva, profesora i mladih. Izuzetno sam zadovoljan rezultatima kampanje“, rekao je Obradović.

Kampanja je počela krajem marta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari