Najčešća reč koju su u osnovnom obliku mediji u Srbiji koristili tokom prošle godine u naslovima tekstova je „Srbija“, sa više od 15.000 pojavljivanja, pokazuje analiza kompanije Ninamedia najčešće korišćenih reči u naslovima dnevnih štampanih medija. Na drugom mestu je reč „Beograd“, koja beleži tri puta manju zastupljenost, dok „milion“ prednjači u ekonomskim pojmovima, a odmah iza je „evro“. Aleksandar Vučić je po broju pominjanja ispred Novaka Đokovića, kao i ispred Rusije, Evrope i ostalih pet od deset najčešće pominjanih pojmova.

„Od ostalih geopolitičkih pojmova, Kosovo ima nešto više pominjanja od Hrvatske, dok pojam Albanija ima duplo manje, a pojam Ambasada više pominjanja od pojma Amerika (bez pojma SAD). Posle Vučića, Ivica Dačić je sledeći najčešće pominjani političar i ispred je Tomislava Nikolića (bez pojma „predsednik“). Slede Putin, Tadić te Pajtić i Đilas, dok je Obama skoro pet puta manje pomenut od Putina“, navodi se u analizi Ninamedie.

Od stranaka, najčešće pominjana u 2014. bila je SNS, nešto manje DS, a SPS duplo manje od demokrata. Kao najčešći sportski pojam izdvaja se Novak Đoković, a slede pojmovi Zvezda, Partizan, te pojam „fudbal“ sa više od 1.000 pominjanja, dok ostali pojmovi beleže znatno manje. Među ostalim zanimljivim pojmovima koji su izdvojeni u analizi Ninamedie, pojam „deca“ bio je prvi prema broju pojavljivanja u naslovima, a posle njega pojam „pomoć“, dobrim delom u vezi sa poplavama u Srbiji i regionu.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari