Iako su naši proizvodi u Srbiji prisutni već 12 godina, osnivanjem regionalnog centra u Beogradu, želeli smo da pokažemo našu dugoročnu strategiju rasta i investicija u Srbiji i regionu. Srbija je jedno od najvažnijih tržišta za Beko i ovo je razlog zašto smo ovde osnovali kompaniju, pa se sada iz Beograda upravlja poslovanjem u čitavom regionu Balkana, u Srbiji, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori – kaže u razgovoru za Danas Arel Atakol, generalni menadžer kompanije Beko Balkans.


– Da li postoje planovi za izgradnju specijalizovane maloprodajne prodavnice?

– Da, razmišljamo o otvaranju ekskluzivne Beko prodavnice u skorijoj budućnosti, kako bismo građanima Srbije omogućili direktnu kupovinu naših proizvoda. Do sada smo investirali u razvoj poslovanja i kontinuirano širimo mrežu maloprodajnih partnera. Naši proizvodi trenutno se mogu naći u Home Centru, WinWinu, CBT-u, Emmezeti i u još više od 115 prodavnica u Srbiji.

– Da li ste zadovoljni poslovnom klimom u Srbiji?

Primetno je da Vlada ulaže velike napore da unapredi poslovnu klimu. Mi to podržavamo, zato što je to najvažniji preduslov za investicije. Usaglašavanje sa standardima Evropske unije predstavlja snažan signal za različite investitore koji odlučuju da posluju u Srbiji. Kako pozitivno poslovno okruženje raste i uslovi poslovanja se poboljšavaju, ubeđen sam da će to privući mnogo stranih investitora, uključujući i kompanije iz Turske. Lično ću o tome širiti dobar glas!

– Da li kompanija planira da otvori proizvodnju u regionu?

Došli smo u Srbiju sa dugoročnom strategijom rasta i investicija, tako da razmatramo sve moguće opcije za proširenje našeg poslovanja. Odluka da otvorimo proizvodnju ovde u suštini će zavisiti od naših ukupnih poslovnih rezultata, što znači da ćemo to ozbiljno razmatrati kada postanemo lider na tržištu. Verujem da se to može dogoditi u naredne tri godine.

– Cilj kompanije u Srbiji je da do 2018. godine postane brend sa najvećim udelom na tržištu u Srbiji. Kako planirate da ostvarite ovu ambicioznu strategiju?

Uvereni smo da je plan moguć, jer je nova linija proizvoda, sa najnovijim tehnologijama i inovacijama, temelj velikog rasta Beko brenda. Veoma smo ponosni na rezultate koje smo postigli u čitavoj Evropi, u kojoj je Beko trenutno drugi brend po veličini. Ovaj rezultat nas ohrabruje u uverenju da ćemo i srpskom tržištu prvi put doneti napredna tehnološka rešenja i postići željene rezultate. Novom linijom proizvoda Beko, srpskim potrošačima obezbedićemo visokokvalitetne, energetski efikasne uređaje po pristupačnoj ceni. Sa konkurencijom ćemo se nadmetati širokim asortimanom koji obezbeđuje pametna rešenja za sve naše potrošače i olakšava njihov život.



Nove tehnologije

Potrošači u Srbiji sada imaju mogućnost da kupuju Beko proizvode sa najmanjom potrošnjom vode i električne energije, a sa većom energetskom efikasnošću od čak 70 odsto. Veoma smo ponosni što se naši inovativni proizvodi mogu naći na srpskom tržištu, budući da su pouzdani, štedljivi i dobro dizajnirani, uz vrhunske tehnologije kao Beko Split&Cook, koji omogućava kuvanje dva jela na različitim temperaturama i uz različito vreme pripreme bez mešanja ukusa, a tu su i proizvodi poput ProSmart Inverter motora, Ever Clean filtera, Pet hair removal tehnologije ili Home Cream funkcije – kaže Arel Atakol.


Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari