Ovog leta su korisnici Telenora Srbije proveli na internetu duplo više vremena tokom putovanja nego prošle godine, pokazalo je istraživanje ove poznate norveške kompanije. Omiljene destinacije na kojima su se turisti iz Srbije „kačili“ na internet su Crna Gora, BiH i Grčka. Kao razlog povećanju oni navode jednostavniji pristup internetu i pristupačnije cene.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

„Količina podataka koju su naši korisnici potrošili tokom boravka u stranim zemljama se utrostručila. Istovremeno, zabeležen je manji porast telefonskih razgovora“, napominje Ćel-Morten Jonsen, direktor evropskih operacija Telenor grupe.

Da je rast korišćenje internet usluga putem mobilnih telefona postao globalni trend potvrđuju i podaci Telenora u Švedskoj i Norveškoj. Norvežani su u poređenju sa prošlom godinom ove duplo više koristili internet u inostranstvu, dok je svaki drugi Šveđanin koristio roming. Istraživanje Telenora pokazalo je da Šveđani najviše koriste sadržaje Jutjuba, Fejsbuka, Spotifaj i Netfliksa.

Internet saobraćaj u Danskoj povećao se za 120 odsto u periodu u odnosu na prošlu godinu. Istovremeno, zabeležen je porast razgovora u romingu od 8 odsto, dok se korišćenje poruka povećalo za 6 odsto.

U Mađarskoj je Telenor takođe zabeležio očigledan rast poziva u romingu, a Internet saobraćaj se utrostručio. Prema podacima o romingu, kojima ova kompanija raspolaže, najpopularnije letnje destinacije van Evropske unije jesu Švajcarska, Turska i SAD.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari