Elektroprivreda Srbije odbacila je juče optužbe Ministarstva energetike da je zbog propusta tog javnog preduzeća 23.000 građana ostalo bez struje tokom vanredne situacije izazvane velikim snegom u zapadnoj Srbiji.

U opširnom saopštenju EPS negira tvrdnju da nije bilo koordinacije sa zavisnim preduzećem Elektrosrbija, koje pokriva područje na kome je bila nepogoda i podseća da su vanredne vremenske prilike taj kraj zahvatile 16. aprila uveče, a da je već narednog jutra formiran krizni štab, uvedeno stanje pripravnosti i angažovano više od 150 mobilnih ekipa koje su na terenu otklanjale kvarove nastale od velikog snega koji je lomio vodove i stubove. „Svim ekipama rukovodio je direktor Elektrosrbije, koji je odluke donosio u koordinaciji sa v. d. direktora JP EPS i direktorom Direkcije za distribuciju električne energije, jer je tako propisano i sadašnjim Statutom JP EPS i osnivačkim aktima privrednih društava“, navodi se u saopštenju i dodaje da se Ministarstvo energetike u vanrednu situaciju uključilo tek 19. aprila, i to čitavih 19 sati nakon što su svi kvarovi bili otklonjeni, a snabdevanje normalizovano.

Radna grupa za sigurnost snabdevanja energijom i energentima Ministarstva energetike ranije je od EPS-a još jednom zatražila detaljan izveštaj o postupanju u vanrednoj situaciji, nastaloj zbog havarija na elektromreži. Radna grupa je navela da je traženi izveštaj stigao samo od Elektrosrbije i zaključila da će zajedno sa predstavnicima Ministarstva „do kraja insistirati na utvrđivanju odgovornosti rukovodstva EPS-a“, kao i da će „o svemu biti obavešten premijer i Vlada Srbije“.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari