U četvoroglasnoj dramskoj povesti, u kojoj su glasovi protagonista, kao u kakavoj partituri, označeni sa A, B, C i D – grupa umetnika nastoji da prijateljicu koja se pri skoku u prazan (suvi) bazen teško povredila, predstavi kao umetnički objekt. Težak i dugotrajan oporavak bezimene protagonistkinje biće fotoaparatom i filmom dokumentovan kao umetnički projekat.

U četvoroglasnoj dramskoj povesti, u kojoj su glasovi protagonista, kao u kakavoj partituri, označeni sa A, B, C i D – grupa umetnika nastoji da prijateljicu koja se pri skoku u prazan (suvi) bazen teško povredila, predstavi kao umetnički objekt. Težak i dugotrajan oporavak bezimene protagonistkinje biće fotoaparatom i filmom dokumentovan kao umetnički projekat. Kada, pak, teško povređena, iz kome dođe k sebi, okrenuće stvari na svoju stranu, upotrebivši taj materijal za sopstvenu umetničku promociju.
Rejvenhilov komad istovremeno je i satira umetničke scene i kritika njenog instrumentalizovanja i redukovanja na kapital. Desubjektivizacija umetnika na modernom bazaru umetnosti čini centralno motivaciono jezgro komada, koji je Rejvenhil koncipirao najpre za londonski teatar plesa Frantic. Ritam jezika je motoričko načelo u kome glumci kao šamani u transu plešu.
Autor, Mark Rejvenhil rođen je 1966. u Saseksu u Engleskoj. Studirao je glumačku akademiju i anglistiku u Bristolu i danas spada u red najpoznatijih modernih autora čije se drame izvode na internacionalnim pozornicama u Evropi i Americi.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari