Petar Luković, novinar, i jedini stvarni pobednik ovih izbora, nasmejao me je do suza opraštajući se sa svim gubitnicima nežnim rečima: „Zbogom, mala moja pišo.“ Sa onim koji su u prošlim izborima pomogli da Vučiću krene, a „alkaponcima“ demokratskog bloka padnu akcije, taj Luković ne prestaje da šalje iste, oproštajne poljupce. Ta „nuspojava“ – koja je pratila glavnu igru, za mene predstavlja tajno mesto raskrinkavanja srpske pseudograđanske palanačke svesti. Vučić je lider napunjen helijumom. Ali Vučić će se izduvati. Od životne važnosti za srpsko društvo je dekontaminacija svega onog što kobajagi nije Vučić.


Ne slažem se da krivicu za rezultate izbora nose neizašli, naprotiv, smatram ih najnormalnijim delom populacije, „antibotovima“ u svakom smislu, (razumeće ovi s društvenih mreža). Neizašli su posledica, uzrok je ponuda. Za koga glasati i zašto? A kad se pitanje postavi tako, ono nas nužno vraća na prethodne izbore i kampanju, kada se tzv. Druga Srbija, i njeni najumniji ljudi okupila oko „belolistićke kampanje“, e da bi kaznila „kriminalce, alkapondžije, privatne poduzetnike, lopine“ i ostalu gamad iz do tada neprikosnovenih stranaka (DS, LDP, i njihovih satelita. I ja ih podržala). Sada su mahom u DS, i zašto onda da se glasa za DS? Čeda se nudio Vučiću. Dakle?

U međuprostoru medijskom i političkom dešavale su se, međutim, najzanimljivije dekontaminacije, deratizacije, mešale se karte i po nekoliko puta. Jedan portal, E-novine Petra Lukovića, bio je u ovoj kampanji optuživan da navija za Vučića. I to ne bi bilo ništa neobično ni netačno, prostim uvidom u sadržaj ovog portala, da Lukovićeve novine nisu bile stožer i one prošle kampanje, i skoro jedino mesto gde su se belolistići okupljali i imali medijsku slobodu. Ono što jeste neobično je u prostoj činjenici da Lukovićev portal nije tjekom ove kampanje radio ništa drugo nego što i svi oni u prošloj tzv. „belolistićkoj“, skupivši petlju da započeti „zajednički poduhvat“ kažnjavanja DS, LDP (u prošloj) nastavi sam, u logičan kraj, pa kom opanci, kom obojci. Ispade pobeda, što se mene tiče – pirova.

Nisam se mešala u njihova posla ni pre ni sad. Zašto baš o ovome pišem? Jer je najupečatljiviji fenomen izborne kampanje. Politička Srbija se zaista vrti upravo oko tog ključalog lonca čija se vatra ne gasi dopunjavana drvima koja dodaje urednik E-portala. Čak ga je i nepogrešivi Koraks, sasvim pogrešno, označio kao dvorsku ludu u onolikoj konkurenciji od prošle kampanje do ove, gde svaki dan svako menja mišljenje. Lukovićevo gostovanje na Pinku kod ozloglašenog D.J. Vučićevića vrhunskim nemoralom proglasili su oni koji su bili zaduženi za opoziciono navijanje ili spinovanje, ili one i oni koji su u prošloj kampanji bili prologomena za Vučićev trijumf u ovoj, na kojoj je sada sasvim nevažno gde će ko da gostuje.

Šta su onda oni hteli, dame i gospodo, svi ti kritičari vlastitog čeda (Vučića), a na šta Luković kao novinar i erotoman nije pristao? Hteli su, ono što narod (ljutite se na Vuka Karadžića) kaže: „Da se hebu, a da im ne uđe!“

Daću vam jedan primer za kraj, jer nemam mesta za širu elaboraciju: Kada su onomad Luković i tviteraš Krle 22 gostovali na Pinku kod Vučićevića, nema ko nije od dojučerašnjih Lukovićevih istomišljenika povraćao. Ali niti jedan majčin sin ne postavi pitanje koje se tiče Vučićevića: Nije li to ona „medijska bruka“ od novinara koji je nedavno od Jugoslava Ćosića bio optužen da je „primao novac od zemunaca“ da piše protiv Đinđića? D.J. Vučićević je to tada demantovao, ali ga ta priča prati, ne od juče. Ne sugeriram, verujte, ništa, nemam ideju kako je to D.J.V. postao ključna medijska figura, kad mu je Vučić samo poslednji u nizu ljubimaca dok je na vlasti. Taj Vučko, ko god bio, Lukovića baš i nije gledao u oči. Posle par nedelja gostovao je u jednoj „građanskoj emisiji“ gde se svima milosne majke naj.., a gde odgovora nije bilo. Zašto, ne znam. Samo ukazujem zašto su ovi izbori dobri samo u nuspojavama.

Car je go, ali car nije Vučić. Vučić je balon od helijuma. Dvorani su goli carevi, ali e-rasplet tek očekujem.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari