Beogradski bend Kanda, Kodža i Nebojša našao se među 50 bendova i 50 pivskih brendova koje ćemo moći da čujemo, vidimo i degustiramo na ovogodišnjem Belgrade Beer Festu. Tim povodom naš sagovornik je gitarista benda Nenad Pejović.

Tokom dvadesetogodišnjeg delovanja KKN su snimali muziku koja je probijala barijere, kako one prostorne, postavljane hroničnim bezumljem, tako one vremenske, oivičene jalovom nostalgijom za boljom prošlošću. Iza ove petorke su bezbrojni kilometri, stotine nastupa i nezadrživo rastuća publika sa kojom su KKN nepogrešivo prekidali takvu stvarnost.

Uskoro ćete svirati na najvećem pivskom festivalu – šta očekujete od nastupa na Belgrade Beer Festu?

– Dobru organizaciju, raspoloženu publiku i prijatno novobeogradsko avgustovsko veče koje će podsećati više na Vudstok nego na Altamont.

Dugi niz godina ste bili bend koji je ubedljivo najčešće nastupao i imao najviše koncerata godišnje – da li ste malo proredili svirke ili nastavljate istim tempom?

– Od objavljivanja albuma „Manifest“ 2011. nastupili smo na preko sto koncerata, samostalnih i grupnih, u državi i van nje. U pozorištu se smatra kada se jedna predstava odigra više od sto puta – da ima neobično dug i plodan život. Nadam se da ćemo biti u prilici da nastavimo i pojačamo taj tempo u narednom periodu.

Kako pored toliko koncerata stižete da radite na novim pesmama?

– Zapravo vremena ima sasvim dovoljno, a i mi smo kao muzičari skloni komponovanju i džemovanju, rad na novoj muzici doživljavamo kao izazov i volimo time da se bavimo.

Vaš poslednji, aktuelni singl je „Sve je stalo (u rokenrol)“ – da li ste zadovoljni reakcijama publike i da li ste vi zadovoljni pesmom?

– Nisam siguran da se ima šta reći o našem zadovoljstvu našom pesmom, odgovori na tu temu više idu uz izvođače sa estrade kada vagaju novac dat za pesmu sa darežljivošću gazda kod kojih izvode te pesme. Nismo iz te priče i želimo da verujemo da se obraćamo publici koja ume da napravi razliku između autorstva i interpretacije ili držanja do svoje inteligencije i ukusa s jedne i uklopljenosti u čopor s druge strane. Koliko god pojmovi kao što su inteligencija i ukus izgledaju kao da odavno nemaju veze sa našim životom, takvi ljudi postoje i to nas mora činiti zadovoljnim.

Da li uskoro možemo očekivati još novih singlova, spotova, eventualno ceo album?

– Novi album „Volja za noć“ smo završili krajem proleća, na koncertima poslednjih meseci smo sporadično izvodili nekoliko pesama sa njega. Snimali smo tu i tamo, do kraja godine ćemo objaviti barem još jedan spot, a planiramo i objavljivanje celog materijala tokom jeseni, možda i pre toga.

Belgrade Beer Fest se održava po dvanaesti put, od 13. 17. avgusta na Ušću. Za prvi dan, kada nastupaju svetske i regionalne zvezde CeeLo Green, DJ Felix da Housecat i Parni valjak, određena je simbolična cena ulaznica od 300 dinara. Ulaz za ostale dana, kada nas očekuju Bajaga, Hladno pivo, Plavi orkestar, Van Gogh, Yu grupa, Bad Copy i mnogi drugi, i dalje je besplatan.

Napravi selfi sa limenkom

U susret ovogodišnjem Belgrade Beer Festu, Beogradska kulturna mreža i Ball Packaging Europe Belgrade organizuju od 1. do 14. avgusta onlajn takmičenje pod nazivom #CANfie. Svi zainteresovani, u periodu od 1. do 14. avgusta (do 23.30) treba da postave fotografiju – selfi sa limenkom svog omiljenog brenda piva na oficijelnoj Fejsbuk stranici (facebook.com/belgradebeerfest) ili na svom profilu sa obaveznim hashtagom #CANfie. Imena dobitnika nagrada biće istaknuta na oficijelnom sajtu festivala, kao i na Fejsbuku i Tviteru festivala, u nedelju, 17. avgusta, u 15 časova, a tri prvoplasirana takmičara dobiće nagrade na glavnoj bini Beer Festa, u nedelju, 17. avgusta, u 22.15 – mobilni telefon, tablet računar i fotoaparat. Više informacija na www.belgradebeerfest.com na stranici Takmičenja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari