Adel sa novim albumom već postavlja vrtoglave rekorde. Album „25“, koji je objavljen 20. novembra, za samo 24 sata od objavljivanja, prema pisanju Billboarda, u Americi je prodat u preko 900.000 primeraka, a za prva dva dana preko 1,4 miliona kopija. Više od 60 odsto ove cifre nose digitalna preuzimanja (oko 1,18 miliona), a ostalo beleži prodaja albuma na CD i vinilu, oko 700.000 primeraka. Prema tempu prodaje, predviđa se da će tokom prve nedelje ova cifra dostići 2,5 miliona na američkom tržištu, čime će se naravno oboriti trenutni rekord koje je 2000. godine ostvario NSYNC.

Zadivljujuću prodaju beleži i u Velikoj Britaniji, gde je u prvim danu album „25“ prodat u preko 300.000 primeraka, izjavio je izdavač XL Recordings, a očekuje se da sa „trona“ skine bend Oasis čiji je album „Be Here Now“ iz 1997. godine imao preko 695.000 prodatih primeraka. Ovakvoj prodaji je doprineo jednosatni BBC specijal „Adele At The BBC“, u kome je Adel pokazala i komičarski talenat našavši se među imitatorkama. Skeč je do sad pregledan preko 22,5 miliona puta na Youtube. Preuzevši model Tejlor Svift, Adel je odlučila da album „25“ ne bude objavljen na streaming servisima kao što je Spotify već samo na iTunesu. Iako su mnogi kritikovali ovu odluku umanjujući uspeh ovog izdanja, rezultati pokazuju da očigledno nisu bili u pravu.

Do sada su ekranizovane dve pesme sa albuma „25“ – povratnički singl „Hello“ i „When We Were Young“, koje su obe ostvarile neverovatne rekorde. Lampshade Media zadužena je za promociju novog albuma Adel u Srbiji kao i za promociju svih izdanja Beggars group u okviru koje se nalaze 4AD, Rough Trade Records, Matador Records i XL Recordings.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari