Gradonačelnik Beograda, Siniša Mali obišao je juče ujutro zaposlene u Gradskoj upravi, koji su počeli da rade po novom radnom vremenu od 7.30 do 15.30 časova. Poseta zgradi u Ulici kraljice Marije 1 bila je nenajavljena, a sa zaposlenima su razgovarali i predsednik Skupštine grada Beograda Nikola Nikodijević, gradski menadžer Goran Vesić i pomoćnica gradonačelnika Irena Vujović. Prema rečima Siniše Malog, cilj nove odluke jeste s jedne strane efikasnost, a s druge usklađivanje radnog vremena gradskih sa državnim organima.


– Novina je i to što će sekretarijati sada biti dostupni građanima svakog radnog dana, od početka do kraja radnog vremena. Do kraja nedelje građani će biti upoznati i sa time kako mogu da dođu do nekog od članova Gradskog veća i izlože svoje probleme u direktnoj komunikaciji sa njima – istakao je Mali.

On je pojasnio da je šalter sala u zgradi Gradske uprave u Ulici kraljice Marije veoma mala, jer je mesec dana pre kupovine bivše zgrade „Ineksa“ neko prodao jedan deo prizemlja gde je otvoren kafić. Zato će u narednom periodu morati da se radi na proširenju te šalter sale, kako bi se građanima na bolji način izašlo u susret.

– Učinićemo sve što možemo da gradske službe budu efikasnije i što više na rasploganju građanima. U upravi će se uvesti nov sistem registracije i svi će morati da dolaze na vreme. U ovom trenutku određeni broj zaposlenih nije u ovom sistemu, nema izveštaja o napuštanju radnog mesta, nema video-nadzora te ima zloupotreba, niti ima mogućnosti da se dobiju kumulativni podaci za čitav mesec – rekao je Mali i sumirao da je krajnji cilj da se potpuno uvede red u Gradsku upravu, kako za zaposlene tako i za funkcionere.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari