Grad će napraviti strategiju i akcioni plan da bi poboljšao turizam, rekao je juče gradonačelnik Beograda Siniša Mali na sastanku sa predstavnicima turističke privrede, i istakao da je do sada pokrenuto nekoliko inicijativa u saradnji sa Privrednom komorom grada.


Prema njegovim rečima, nova gradska uprava želi da izađe u susret gradskoj privredi i privrednicima u raznim granama.

– Turizam nam otvara mogućnost da napravimo pomak pre svega u zapošljavanju, ali i u poboljšanju prihoda i promocije grada. Na sastanku sa zaposlenima iz Turističke organizacije odlučili smo da napravimo strategiju kako bismo nešto promenili, jer grad predstavlja oko 40 odsto bruto društvenog proizvoda Republike Srbije – istakao je Mali i naveo da od turističkih privrednika želi da dobije inicijative i čuje probleme sa kojima se suočavaju.

Mali nema jasnu strategiju koji proizvod gradske turističke privrede treba prvo da se prezentuje, ali ističe da je došlo vreme da se nešto promeni.

– Kako bismo privukli više turista i ulepšali grad, moraćemo da promenimo dosta zakona, propisa, uredbi i načina na koji grad funkcioniše. Uprkos krizi i merama štednje, u budžetu je za kapitalne investicije izdvojeno više od 20 milijardi dinara. Beogradska zadruga, koju otvaramo sutra, biće podstrek za projekat „Beograd na vodi“ – precizirao je Mali i dodao da je jučerašnji sastanak prvi u nizu za pokretanje inicijative za razvoj turizma.

Gradonačelnik je najavio sastanak sa predstavnicima IT sektora, dok su jučerašnjem sastanku prisustvovali i predsednik Privredne komore Beograda Milan Janković, gradski sekretar za privredu Aleksandar Milošević, njegova pomoćnica Tijana Maljković, sekretar Udruženja ugostiteljstva i turizma Privredne komore Beograda Goran Janković i v.d. direktora Turističke organizacije Beograda Miodrag Popović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari