Usluga putem SMS servisa Bus plusa, koja dnevno beleži u proseku 800.000 upita, više neće biti besplatna. Koliko će koštati poruka, iz Bus plusa još uvek nisu saopštili, iako je ranije najavljeno da će se od polovine septembra ova usluga plaćati.


Podsetimo, SMS servis Bus plusa građanima pruža informaciju o nailasku vozila gradskog prevoza na stanicu i dostupan je za korisnike sva tri mobilna operatera – Telekom, Telenor i Vip. Pozivom na *011* kod stanice #, automatski na ekranu mobilnog aparata putnici dobijaju informaciju o tome koliko stanica su udaljena vozila svih linija koja pristižu na stanicu. Na osnovu toga, putnik može da proceni za koliko minuta stiže prevoz koji čeka.

Na linijama 7, 17, 23, 29 i 95 u toku je probni rad usluge, odnosno pružanje informacije o nailasku vozila u minutima. Nakon test-faze planira se njeno proširenje i na ostale linije gradskog prevoza. Takođe, odnedavno je uvedena novina u ovu uslugu, tačnije informisanje o udaljenosti vozila koja dolaze iz suprotnog smera, što je posebno korisno za putnike koji vozila čekaju na početnim stanicama.

Ipak, građani sve češće imaju primedbe na rad SMS servisa Bus plusa. Kažu da se ne dobijaju uvek tačni podaci, ili da servis često uopšte ne funkcioniše.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari