Od prošlog ponedeljka, kada su se pojavile prve pritužbe na stavku za zajedničku električnu energiju na objedinjenoj uplatnici Infostana, na adresu Elektrodistribucije stiglo je 100 reklamacija građana, kaže za Danas Sandra Alagić iz ovog preduzeća.


– Napravili smo koordinisanu akciju sa JKP „Infostan“ i na inicijativu Privremenog organa otvorili na svih devet punktova zasebne šaltere samo za reklamacije građana, koji će obrađivati stavku potrošnja zajedničke struje na uplatnicama „Infostana“ – ističe Alagićeva. Ona dodaje da su po prijavama njihovi radnici odmah počeli sa proverama na terenu gde su zatekli različite situacije. U garažama na Novom Beogradu, gde su se potrošači žalili na uvećanje računa, konstatovano je da su iste pretvorene u mini radionice, odnosno automehaničarske radnje i štamparije.

– Stanari ovih zgrada plaćali su utrošenu električnu energiju za radionice. Slična je situacija i u Ulici Dimitrija Tucovića, gde je na zajedničku struju priključeno 2.000 kvadratnih metara poslovnog prostora, te je račun iznosio više od 30.000 dinara – navodi Alagićeva. Zbog svega ovoga, kako kaže naša sagovornica, bitno je da se uspostavi skupština stanara, jer predsednik kućnog saveta ima dužnost da svaku promenu u zgradi prijavi Infostanu, bilo da se radi o promeni stanara ili o prenameni prostora, kako se ovakve stvari više ne bi događale.

Prema rečima Alagićeve, svakog meseca očitavaju stanja na brojilima koja dalje prosleđuju Infostanu, a to preduzeće dalje obavlja „raspodelu“ prema kvadraturi ili prema broju članova domaćinstava. Ona ističe da nije došlo do poskupljenja cene usluga struje, da su se pritužbe pojavljivale sporadično u različitim delovima grada i da je razlika u ceni u odnosu na prethodni račun od 300 do 600 dinara.

– Zajedničku struju koriste liftovi, svetlo i podstanice za grejanje, pa se tako dešavalo da stanari jednog ulaza plaćaju za podstanicu koja greje pet ulaza, ali se najčešće dešava da niko ne zna šta je sve priključeno na zajedničko brojilo – objašnjava naša sagovornica i napominje da svi građani koji do sada nisu podneli pritužbu na visinu računa to mogu da urade u poslovnicama EDB-a, radnim danima od 7.30 do 20 časova.

Iz Infostana našoj redakciji su rekli da je protekle nedelje u zgradi direkcije ovog preduzeća uloženo 105 reklamacija za zajedničku struju. Pored toga manje reklamacija je bilo na malim opštinama poput Starog grada, gde je pristiglo desetak istih, dok je povećan broj žalbi na velikim opštinama poput Novog Beograda i Čukarice. Konačan broj pristiglih prijava još nije poznat.

– Infostan će u koordinaciji sa EDB-om odgovoriti na sve reklamacije korisnika. Elektrodistribucija kao davalac usluge zajedničke električne energije će izvršiti dodatnu kontrolu i ustanoviti da li je reklamacija opravdana, a svi reklamirani računi će biti provereni. Ako se utvrdi da su žalbe opravdane, biće uvažene, o čemu ćemo obavestiti korisnike – poručuju iz Infostana.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari