Grad će od septembra preduzeti mere kako bi se rasporedila vozila gradskog prevoza i smanjile gužve na pojednim linijama i zato će, osim efikasnijih kontrola, biti sprovedeno prebrojavanje putnika, rekao je juče gradski menadžer Goran Vesić.


– U toku jeseni na konkursu će biti odabrano kome će taj posao biti poveren. Od početka 2015. planiramo da uvedemo novi tarifni sistem, a sve to će pomoći da racionalnije rasporedimo vozila i smanjimo gužve – najavio je gradski menadžer i dodao da je planirano da se do kraja 2014. godine vozila GSP-a učine bezbednijim tako što će biti ugrađen efikasniji video-nadzor. Za to je izdvojeno 150 miliona dinara. Tako će se olakšati posao policiji u nalaženju onih koji oštećuju vozila i fizički napadaju vozače autobusa. Vesić je dodao da cene prevoza neće biti menjane zbog čega je neophodna efikasnija naplata karata. Zato će se od 1. septembra kontrolorima pridružiti 200 zaposlenih iz GSP-a uz asistenciju Komunalne policije.

– Suština je da 280 kontrolora ni izbliza nije dovoljno. Zato ćemo angažovati dodatne kontrolore. Činjenica je da u Beogradu ima manje komunalnih policajaca nego što je potrebno. Zato je Beograd predložio izmene i dopune zakona po kojima bi jedan komunalni policajac ubuduće mogao da bude angažovan na hiljadu stanovnika umesto na 5.000, kao što je sada. Tako bi u glavnom gradu moglo da bude do 1.600 pripadnika ove službe – kaže gradski menadžer.

Krediti za KAF-ove tramvaje i „Solarisove autobuse biti vraćeni uredno, ali će u narednom periodu prednost pri izboru novih vozila imati „Ikarbus” u skladu sa opredeljenjem da se podstakne domaća proizvodnja.“, rekao je Vesić i napomenu da ugovor koji je prethodna vlast sklopila sa „Bus plusom” ne može da se raskine pre 2016. godine jer bi tada grad morao da plati milione evra na ime odštete. Takva neprijatna iskustva grad je već imao zbog projekta „Parking plus” 1992. godine. Spor je tada trajao deceniju i po i grad je morao na kraju da plati deo tražene odštete.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari