Želimo da Beograd postane vlasnik sistema „Bus plus“, da preuzme naplatu, izdavanje karata, sve vitalne funkcije sistema, jer verujemo da će se na taj način poboljšati naplata, rekao je sekretar Privremenog organa grada Goran Vesić na konferenciji za novinare održanoj u Starom dvoru.


On je naglasio da već neko vreme traju pregovori grada i kompanije „Apeks“, kao i turske kompanije koja je suvlasnik „Apeksu“, a cilj je da se što pre reši situacija.

– Sistem „Bus plus“ je problem koji je dramatičan za funkcionisanje saobraćaja u gradu. Zbog toga imamo pad prihoda u naplati karata, povećane subvencije u poslednjih nekoliko godina i zato smo odlučni da ovo brzo rešimo. Ideja je da se urede odnosi između nas i turske kompanije u potpuno novom pravnom okviru. On će podrazumevati drugačiji ugovor, a cilj je da vratimo ceo sistem građanima i odlučni smo da se ovaj problem reši u narednih nekoliko nedelja, istakao je Vesić.

Prema njegovim rečima, situacija u gradskom prevozu je dramatična do te mere da zahteva brzo rešenje.

– Partnerima na sastanku smo rekli da smo spremni na svako rešenje, a ukoliko ne dođe do dogovora, građani treba da budu uvereni da ćemo zaštititi javni prevoz i da ćemo u svakom slučaju obezbediti da on normalno funkcioniše. Naišli smo na razumevanje sagovornika i postigli smo dogovor oko većine pitanja, ostalo je svega nekoliko spornih, rekao je Vesić i dodao da će grad kontrolisati ceo sistem.

– Subvencije GSP „Beograd“ se iz meseca u mesec povećavaju i tako je godinama unazad, a to je neodrživo. Poenta inovacija jeste da se smanje subvencije. Ako mi budemo preuzeli sistem, on će se drugačije zvati. Uradićemo neke tehničke promene, ali će osnova ostati slična. Broj kontrolora će biti onoliki koliko bude bilo neophodno, zaključio je Goran Vesić.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari