Radionicu o poboljšanju marketinga Beograda kao turističke destinacije na međunarodnom tržištu sledeće nedelje će organizovati Sekretarijat za privredu. Na ovaj način će se utvrditi i konkretni problemi grada, ali i mogući operativni koraci i taktike prodaje.


Do sada nisu u potpunosti uvažavani realni izazovi sa kojima se suočava privatni sektor u direktnoj prodaji i marketing kapacitetu prema stranom gostu. Grad zbog velikih infrastrukturnih projekata koji se sprovode, kao i sve većeg broja posetilaca želi da stvori održivu platformu razvoja i marketinga. Ključni faktor uspeha je javno-privatno partnerstvo.

Na radionici se očekuju predstavnici gradskih opština, hotela, turističkih agencija, Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, kao i predstavnici Er Srbije. Za uspeh daljeg održivog razvoja važno je uključivanje privrede u buduće marketing aktivnosti, ali i realizacija operativnih taktika.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari