Predstavnici sindikata GSP „Beograd“ okupili su se juče kod ulazne rampe iz pravca Savske ulice na most Gazela ukazujući na problem dve velike udarne rupe koje niko ne sanira dugi niz godina. „Problem je u tome što autobusi Solarisi koji su još uvek u garanciji saobraćaju navedenom saobraćajnicom i česti prelasci preko udarnih rupa oštećuju donji podstroj autobusa“, naveli su u Saobraćajnom sindikatu.


– Katastrofalno je i stanje na terminusima Trg Republike i Borča 3. Takođe, na izlasku iz Terazijskog tunela u stanici Zeleni Venac, kolotrazi koji nisu sanirani na vreme pretvorili su se u velike udarne rupe. Ima ih i na Batajničkom putu u stanici „13.maj“- navode dalje u Sindikatu.

Oni dodaju da su oštećenja najveća u Karađorđevoj, Ruzveltovoj, Kneza Miloša, Brankovoj i Ustaničkoj ulici.

– Sada kada ne rade tramvaji u Bulevaru oslobođenja, u delu od Veterinarskog fakulteta do kružnog toka na Slaviji treba podići noseći trup puta ( habajući sloj i armature) i taj deo uraditi kako treba. Na toj deonici rupe su toliko česte da delovi autobusa otpadaju- zaključuju u Sindikatu GSP-a.

Siniša Mali je juče na žalbe sindikata odgovorio da nadležne službe svakodnevno saniraju rupe na saobraćajnicama, ali da tu još uvek ima mnogo posla.

– Važno nam je da čujemo glas ljudi sa terena, jer oni uvek najbolje znaju kakvo je stanje na ulicama. U poslednjih nekoliko meseci sanirali smo preko 10.000 udarnih rupa u Beogradu. Jasno nam je da posao nije gotov, dosta smo uradili, ali nas mnogo toga još čeka- kazao je Mali.

Ipak, on je naglasio da svi putevi nisu u nadležnosti grada.

– Primera radi, most „Gazela”, budući da se radi o auto-putu, ne može da se radi bez republičkih preduzeća, tako da taj posao moramo da koordiniramo sa Republikom Srbijom- rekao je Mali i dodao da mu je „drago što vozači GSP-a vode računa o imovini tog preduzeća, pogotovo što će ono dobiti 50 novih autobusa“.

 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari