Slovenačka kompanija Don Don preuzela je 86 odsto akcija mlinarsko-pekarskog preduzeća „Žitoprodukt“ iz Kragujevca za tri miliona evra i najavila investicije od milion i po evra u izgradnju novog mlina i povećanje kapaciteta i proizvodnog asortimana kragujevačke firme.


– Naš je cilj da mlin „Žitoprodukta“ što pre počne da snabdeva naše pogone na jugu zemlje, kao i da podmiruje sopstvene potrebe. Plan je da kapacitet tog mlina bude 100 tona brašna dnevno. U novi mlin ćemo uložiti 500.000 evra, tako da će „Žitoprodukt“ narednog leta imati kapacitet od 200 tona brašna dnevno, koliko sada meljemo u mlinu u Zrenjaninu koji snabdeva pogone na severu zemlje, dok će Kragujevac postati centar za naše pogone na jugu Srbije, rekao je juče većinski vlasnik kompanije Don Don Aleš Mozetić.

On je pritom najavio da će u narednih godinu dana u pogon „Žitoprodukta“, te u razvoj tržišta i postojećeg asortimana biti uloženo milion evra. „Prvi cilj je povećanje proizvodnje hleba sa 20.000 na 40.000 vekni dnevno, kao i proizvodnja 20.000 jedinica peciva i 30.000 komada testa“, kaže Mozetić, napominjući da je plan i da u Kragujevcu bude organizovana centralna proizvodnja tosta za celu Srbiju i da počne proizvodnja dvopeka.

Kompanija Don Don, u okviru koje posluje devet industrijskih pekara širom Srbije i mlin u Zrenjaninu, i koja slovi za najvećeg proizvođača hleba i peciva u Srbiji, planira, rečeno je juče, da u kragujevačkom „Žitoproduktu“, koji ima oko 170 zaposlenih, angažuje 50 novih radnika.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari