Neko nudi popuste na aranžmane, neko besplatne vikende u svojim hotelima, drugi šarolikom lepezom gurmanluka privlače potencijalne goste na svoj štand, a Novobečejci su s odlučili da postave klopku za turiste na svom štandu na 37. Sajamu turizma. Naime, na Beogradskom sajmu turizma od 19. do 22. februara , i ova mala banatska opština bori se originalnoim idejama za svoje mesto među 1100 izlagača iz različitih zemalja. Ponuda turističke organizacije Novi Bečej sastoji se od vikend programa, koji počinju u aprilu a završavaju se u decembru.

– Naš program zabavnih vikenda, koji počinju u aprilu i traju sve do decembra, već se potvrdio kao vrlo privlačan za posetioce iz zemlje i regiona. Ono što se može videti u Novom Bečeju jeste interesantno i lepo, ali poseban pečat mu daje doživljaj avanture koji priređujemo našim posetiocima na licu mesta. Mnogi su se uverili kakav spektakl se može doživeti posetom “Vikenda na Arači”, kada se u društvu vitezova i princeza posetioci mogu oprobati u viteškim igrama, ili tokom dana “Kad Tisa cveta”, kada se ispunjavaju ljubavne želje sa plutajućih zapaljenih svećica. Duh avanture koji mi uspešno potenciramo nas izdvaja od drugih a to je ustvari naša prava klopka za turiste – objašnjava Nemanja Vasković, direktor Turističke organizacije Novi Bečej.

Prema njegovom obješnjenju, neobična “klopka za turiste” koja dominira veličinom na njihovom štandu predstavlja asocijaciju na povratak vrstama zabave koje polako padaju u zaborav, a unosile su radost tokom detinjstva i mladosti u naše živote. Turisti uhvaćeni u klopku na štandu Novobečejaca imaju mogućnost da uživaju uz zvuke tamburica i probaju čvarke i štrudle. Oni koji ne uspeju da posete 37. Sajam turizma u Beogradu i pronađu Novobečejce, dobrodošli su u ovaj grad gde ih domaćini očekuju, poručuju iz Turističke roganizacije Novi Bečej.

Gospojina postala brend

Najpoznatija turistička manifestacija u Novom Bečeju je “Gospojina”, proistekla iz tradicionalne fijakerijade koja je održavana na obalama Tise. – Ono što nam je turistička manifestcaija “Gospojina” donela je brendiranje grada i poslovne kontakte sa investitorima, koji su do sada već otvorili dve fabrike. Na početku ima dosta ulaganja ali uspešnost manifestacije i vešto vođenje tokom godina obezbeđuje sve više različitih vrsta prihoda, tako da se trud i ulaganja na kraju isplate svima – objašnjava predsednik opštine Novi Bečej, Saša Šućurović.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari