Jedan od dokaza da Kompanija Bambi uspešno odoleva svim izazovima tržišnog privređivanja svakako je i podatak da je u akciji „Najbolje iz Srbije“, koju su organizovali Privredna komora Srbije i Ministarstvo trgovine, keks „plazma“ proglašen za najbolji brend u proteklih deset godina.

I što je najvažnije, Bambi je uspeo da zadrži lidersku poziciju na domaćem tržištu konditorskih proizvoda, beležeći konstantan rast prodaje i na regionalnim tržištima. Sve su to razlozi za zadovoljstvo koje u razgovoru za Danas ne skriva ni Daniel M. Boehi, izvršni direktor za operacije Kompanije Bambi.

– Kompaniji Bambi je ovim priznanjem još jednom potvrđeno da zasluženo drži mesto lidera konditorske industrije u Srbiji. Posebno smo ponosni što je „plazma“, koja već decenijama suvereno vlada srcima naših potrošača, proglašena za najbolji robni brend u proteklih deset godina. Kako da vam kažem, „plazma“ je jednostavno sve što nam treba.

* Zanimljivo je da je Bambi jedna od retkih kompanija koja otvoreno komunicira sa potrošačima poručujući im da njeni proizvodi ne sadrže GMO. Zbog čega ste se odlučili na takav korak?

– Moglo bi se reći da je ovo naš odgovor na sve veći broj informacija, koje sa raznih strana stižu do potrošača, a tiču se pre svega korišćenja genetski modifikovanih supstanci u proizvodima. Na ovaj način mi želimo da poručimo potrošačima da mogu bezbedno da konzumiraju sve naše proizvode. Garancija za to su rigorozne mere bezbednosti i kvaliteta proizvoda, kao i sve neophodne analize, koje redovno sprovodimo.

* Da li očekujete da će ovakav vid komunikacije povećati prodaju Bambijevih proizvoda?

– Sa posebnom pažnjom pristupamo svim aktuelnim temama kada je u pitanju proizvodnja hrane, osvrćući se pre svega na želje i potrebe potrošača. Činjenica da Bambi proizvodi ne sadrže GMO pre svega treba da potvrdi očekivanja potrošača što se tiče kvaliteta proizvoda, a ne i da nužno poveća njihovu prodaju.

* Koji su proizvodi Bambija najpopularniji među kupcima, odnosno koji su najprodavaniji?

– Apsolutni lider na tržištu konditorskih proizvoda je „plazma“, koji je generacijama unazad omiljena poslastica i najprodavaniji keks u zemlji. Veoma smo zadovoljni i prodajom prvog integralnog keksa kod nas – „wellness“ keksa, dok je „yo d’oro“ od prošle godine preuzeo mesto lidera kada je u pitanju segment napolitanki. Veoma smo zadovoljni reakcijom potrošača na sve inovacije koje uvodimo u portfolio, tu pre svega mislim na lansiranje „chargera“, koji je brzo postao hit na tržištu.

* Da li ste zadovoljni pozicijom koju Bambi zauzima na domaćem tržištu?

– Veoma smo zadovoljni rezultatima ostvarenim u protekloj godini, kao i rezultatima za prvi kvartal 2014. godine. Učvrstili smo mesto lidera na tržištu konditorskih proizvoda, ali smo zabeležili i zapažene rezultate kada je u pitanju rast prodaje na regionalnim tržištima. Osim toga, brojne nagrade iz oblasti društvene odgovornosti pokazuju da ni taj segment poslovanja nije ostao zanemaren.

* Šta na planu novih investicija najavljujete za naredni period?

– Najveća investicija planirana za 2014. godinu iznosi deset miliona evra. Novac će biti uložen u novu liniju za proizvodnju „plazme“ u Požarevcu. Očekujemo da ćemo, zahvaljujući toj investiciji, podići nivo efikasnosti i povećati obim proizvodnih kapaciteta, ali i učvrstiti poziciju kompanije kao regionalnog tržišnog lidera u konditorskoj industriji.

* Kako vidite položaj kompanije u nastupajućim godinama?

– Naš cilj je da nastavimo trend rasta na domaćem tržištu, ali ćemo akcenat staviti i na pozicioniranje naših brendova na ostalim tržištima, pre svega u našem regionu. Bambi će, kao lider u konditorskoj industriji Srbije i regiona, biti posvećen i zahtevima potrošača Adriatik regije kojima će ponuditi kvalitetne i nutritivne proizvode.

Neozbiljna kampanja

 Svojevremeno se na društvenim mrežama i internetu moglo pročitati da u proizvodima Bambija ima genetski modifikovanih supstanci. Da li znate, ili bar pretpostavljate, ko bi mogao da stoji iza te negativne kampanje?

– U današnje vreme, kada je internet svima dostupan, raznovrsne informacije dolaze do potrošača. S jedne strane to je dobro jer na jednostavan način možemo da komuniciramo sa potrošačima. Problem je, međutim, što se i veliki broj netačnih informacije veoma brzo proširi internetom, i to je zapravo jedan od razloga što smo odlučili da jasno stavimo do znanja da naši proizvodi ne sadrže genetski modifikovane supstance. Ipak, ne mislimo da je to neka ozbiljna kampanja usmerena direktno protiv nas, jer su i konkurentski proizvodi bili pominjani. To je jednostavno rezultat neznanja onih koji šire neproverene informacije.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari