Sa gotovo 100 miliona uređaja isporučenih širom sveta tokom prvog kvartala 2015. brendovi koji dolaze iz Kine imaju potencijal da u budućnosti menjaju trendove, s obzirom da su sve konkurentniji u odnosu cene i kvaliteta.

P { text-indent: 2.5cm; margin-bottom: 0.21cm; direction: ltr; color: rgb(0, 0, 0); line-height: 150%; widows: 2; orphans: 2; }P.western { font-family: „YHelvetica“; font-size: 12pt; }P.cjk { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 12pt; }P.ctl { font-family: „Times New Roman“,serif; font-size: 10pt; }

Pritom korisnici ne znaju koje su im odlike dovoljne od jednog mobilnog uređaja, a šta prerasta u zonu prestiža. Koja je to dijagonala ekrana, koliko memorije, kakva kamera i baterija? Koliko jezgara i kog takta treba da bude procesor? Za većinu naših dnevnih aktivnosti na telefonima potrebne su samo dual core opcije, dok ostatak jezgara vašeg telefona čeka svoju priliku, uz izuzetak onih koji telefon koriste za gejming.

Novi potres na tržištu nastao je pre samo mesec dana kada je najveći kineski online video striming provajder LeTV (www.letv.com) kupio je na honkoškoj berzi akcije dugogodišnjeg proizvođača pametnih telefona Coolpad LTD (www.coolpad.com) vredne 350 miliona dolara i tako postao drugi najveći akcionar ove kompanije vredne milijarde dolara. Bogat sadržaj LeTV-a,u budućnosti dostupan na Coolpad uređajima, obezbediće novu brzinu, ali će i pokazati potpuno nov način korišćenja pametnih telefona. Tu dolazimo do onih plus opcija u svakodnevnom životu. Ne samo da će krajnji korisnik imati mogućnost da koristi svoj telefon kao TV, već će sadržaj ove usluge postati još važniji.

Malo je poznato da je Coolpad četvrti najveći proizvođač, a ujedno i sedmi najveći brend pametnih telefona na svetu, s tim da tek treba da zaigra važniju ulogu u Evropi. Koja vrsta uređaja će biti ponuđena na evropskom tržištu još uvek je tajna, ali imajući u vidu dosadašnju istoriju proizvodnje kompanije Coolpad, definitivno možemo očekivati LTE telefon, cool dizajn i cool cenu. Međutim, za njih su pametni telefoni način na koji živimo, dajući korisnicima mogućnost da personalizuju svoje uređaje. Zato je filozofija fokusirana na korisničko iskustvo. Za Coolpad, posedovanje Cool telefona je samo početak odnosa korisnik-kompanija. Vaše fotografije, sadržaji, dokumenti i aplikacije su zapravo ono što vaš uređaj čine cool. Karakteristike koje mogu biti poslate i online sadržaj provajdera LeTV, koji Coolpad sada nudi, prave nove korake ka budućnosti smart telefona i budućnosti načina na koji ćemo koristiti svoje uređaje.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari