Četvoro finalista Prvog glasa Srbije – Davor Jovanović, Igor Terzija, Nevena Đorđević, Aleksandra Dabić i književnica Mirjana Bobić Mojsilović ovogodišnji su promoteri akcije „Korak za srce“ koju je inicirala farmaceutska kompanija Actavis.

Godišnjica kampanje, čiji je cilj prevencija od kardiovaskularnih bolesti i edukacija ljudi o zdravim stilovima života, biće obeležena masovnim šetnjama u Beogradu i Leskovcu tokom aprila u kojima će pored promotera učestvovati i druge poznate ličnosti iz sveta sporta, kulture i umetnosti.

Šetnje stazama dužine tri kilometra biće organizovane 7. aprila u Beogradu kod Sportskog centra 25. maj i 28. aprila u Leskovcu u parku Hisar. Kampanju „Korak za srce“ inicirala je kompanija Actavis u saradnji sa Ministarstvom za životnu sredinu, rudarstvo i prostorno planiranje, Turističkom organizacijom Srbije i Savezom za fitnes i rekreaciju Srbije.

Do sada je kampanjom obuhvaćeno 10 gradova u Srbiji: Beograd, Novi Sad, Niš, Kragujevac, Čačak, Zrenjanin, Užice, Leskovac, Vranje i Subotica, u kojima su obeležene najlepše staze za šetnju. Maja Gedošev, direktorka za korporativne komunikacije kompanije Actavis, istakla je da je dokazano da redovne, dnevne šetnje mogu da zaštite od većine oboljenja srca i krvnih sudova.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari