Novi Sad prvi grad van Rusije u kojem je prikazana "Legenda o Kolovratu" 1

Posetioci Arene Cineplex prvi u svetu posle Rusije u punoj i najvećoj sali bioskopa pogledali su preksinoć film „Legenda o Kolovratu“.

U pitanju je novo delo ruske kinematografije koje je u toj zemlji pogledalo preko pet miliona ljudi. Novi Sad prvi je grad van Rusije u kojem je prikazan, a beogradska premijera održana je sinoć.

Film donosi priču o legendarnoj borbi iz ruske istorije u kojoj 17 neustrašivih ratnika brani svoju zemlju od hiljada vojnika. „Legenda o Kolovratu“ je priča o hrabrosti, izdržljivosti i požrtvovanosti za svoju zemlju. Gost na svetskoj premijeri u Novom Sadu, glavni glumac filma Ilija Malakov oduševio je Novosađane sa kojima se rado fotografisao i strpljivo delio autograme brojnim obožavateljima.

– Bilo je teško snimati ovaj film, naročito scene borbi, ali i veoma uzbudljivo. Svaki dan smo trenirali mesecima i za to vreme postali veoma dobar tim koji se maksimalno posvetio svojim zadacima. To je za mene bilo inspirativno i mislim da su to gledaoci prepoznali, izjavio je glumac komentarišući pripreme za snimanje filma.

Malakov je po završetku projekcije pozdravio publiku i demonstrirao nekoliko od mnogih mačevalačkih poteza koje je naučio za snimanje filma. Glumac je izjavio da mu se mnogo dopada Srbija, da je narod veoma gostoprimljiv, i svima prisutnima čestitao je praznike i predstojeći Božić.

„Legenda o Kolovratu“ najveći je produkcijski poduhvat u ruskoj kinematografiji. Budžet filma od blizu 16 miliona dolara iskorišćen je za što verniji prikaz ovog jedinstvenog poduhvata u istoriji čovečanstva. Najmodernije tehnološki unapređene kamere omogućavale su snimanje i do 2.000 slika u sekundi, a uz najnovije specijalne efekte na kojima je radilo preko 450 stručnjaka, dočarane su jedinstvene scene borbe između ruskih vitezova i mongolskih Tatara. Upravo zbog toga i ne čudi da je preko 80 zemalja i pre premijere otkupilo prava za ovaj film.

I Putin bio oduševljen

Malakov je član Guberskog pozorišta u Moskvi, gde je odigrao brojne uloge, a za rolu Kolovrata izabran je među preko 30 kandidata. Oduševljenje filmom, ali i samim Malakovim nije krio ni predsednik Rusije Vladimir Putin. „Film je impresivan, dira u dušu, imam utisak da će ljudima biti zanimljiv. Ideja je odlična“, rekao je Putin i dodao da mu je mladi Malakov novi omiljeni glumac.