Reakcije na predizborni spot Vučića 1

Po objavljivanju prvog predizbornog spota predsedničkog kandidata SNS Aleksandra Vučića, krenule su različite reakcije. Iako izbori za predsednika Srbije zvanično nisu raspisani, kampanja je uveliko počela, a premijerov spot je izazvao veliki broj komentara u javnosti.

Marketinški stručnjak Nebojša Krstić kaže za Danas da je Vučićev spot sa avionom odličan.

– Prvo, zato što odudara od dramoserske šmirantske patetike iz Jeremićevih ostvarenja. Drugo, spot na zapamtljiv način obrađuje temu kohabitacije. Imali smo je u slučaju Tadića i Koštunice. Dve nekompatibilne, često suprotstavljene politike učinile su da taj period, bez saradnje s Hagom i sa zastojem EU integracija, bude bremenit opstrukcijama i čist gubitak vremena za Srbiju, smatra Krstić, naglašavajući da smo takvu temu imali i u slučaju Tadića i Koštunice.

Za marketinškog stručnjaka Igora Avžnera Vučićev video-klip je promašio u tri stvari.

– On jedini spava u avionu. Budi se i govori o noćnoj mori – svojoj ili građana Srbije? Avionom do tada ne upravlja niko, ipak dva pilota iz noćne more ustaju da nastave “siguran let”. Ko je drugi, zapitao se Avžner za kojeg je poruka pogrešna što se tiče njegove ciljne grupe. On dodaje da bi premijerova ciljna grupa verovatno bila najzadovoljnija da je on ustao i počeo da upravlja. „U svakom slučaju izgubljeni prtljag po sletanju nam ne gine“, naglašava Avžner.

Neki od komentatora na duhovit načina izražavaju svoje mišljenje.

– Mislim da je taj spot višestruko koristan. Zahvaljujući njemu većina Vučićevih birača po prvi put će videti kako izgleda unutrašnjost aviona. A zahvaljujući dramatičnim scenama mnogi gledaoci dobiće strah od letenja što će uticati na smanjenje odliva mozgova, a mnogi od njih odustaće od letovanja u inostranstvu što će blagotvorno delovati na naš spoljnotrgovinski deficit, govori satiričar Bojan Ljubenović. On je dodao da kada se bude raščistilo da iznajmiljivanje aviona košta 200-400 evra, mnogi će poželeti da iznajme avion i unutra svojoj deci ili sebi organizuju proslavu rođendana, krštenja ili venčanja. Profit „Er Srbije“ poleteće u nebo, kaže Ljubenović.

Novinar Igor Brakus smatra da je to jedan od najboljih političkih spotova ikad snimljenih. Tačno pogađa ciljnu grupu kojoj je namenjen a to su glasači te partije kojima je potpuno svejedno šta će da gledaju, ako je glavni glumac ovakav ekstraordinaran glumački talenat, kako u životu, tako i u spotu. Veliki broj filmskih stručnjaka, kojima dapače ovaj glumac nimalo nije simpatičan, imaće problema da shvate neverovatne metaforične potencijale koje ova potpuna besmislica od bilo čega zasigurno posedujem, ističe Brakus.

U predizbornom spotu u prvom planu je avion kompanije Er Srbija. Dvojica pilota se otimaju za upravljač i nastoje da usmere let u njima željenom pravcu, tada se budi premijer Srbije Aleksandar Vučić i šalje poruku putnicima (građanima).

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari