Smanjeni prihodi korporacije Ruperta Mardoka 1Rupert Mardok Foto: EPA/DREW ANGERER/POOL

Medijska korporacija Ruperta Mardoka je zebeležila prihod od 8,14 milijardi dolara, što je za dva odsto manje nego u prethodnoj finansijskoj godini, a uzrok je manja zarada od marketinga u štampanim medijima i kursne razlike, piše londonski Gardijan.

List navodi da je Mardokova korporacija, čije je sedište u Njujorku, zabeležila gubitak od 817 miliona dolara usled dramatičnog pada vrednosti dnevnih listova u Velikoj Britaniji i Austraiji, ali i australijske televizijske kompanije Fokstel.

Signalizirano je da se australijski ogranak Mardokove korporacije mora pripremiti za još jednu seriju smanjenja troškova, pošto su u ovoj godini već sprovedene mere štednje od 40 miliona dolara.

Uprkos smanjenju prihoda, zabeleženo je povećanje pretplate za digitalna izdanja australijskih medija i to je stalan rast od 225.000 u 2014. do 363.000 u ovoj finansijskoj godini.

U Britaniji, Tajms i Sandej Tajms danas imaju 201.000 digitalnih pretplatnika.

Njujorški Vol Strit Džurnal je premašio milion on lajn pretplatnika i sada ima bazu od 1.270.000 digitalnih korisnika.

Porastao je i prihod od marketinga u digitalnim izdanjima i sada čini 25 odsto ukupnih prihoda, što je tri odsto više nego u prošloj finansijskoj godini, navodi Gardijan.

Generalni direktor korporacije Robert Tompson je ocenio da u drugoj polovini finansijske godine prihod od marketinga u digitalnim izdanjima nije bio u skladu sa očekivanjima. 

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari