Site name

Cafe Lavash predstavio vina od kuma

Veče posvećeno vinima velikog majstora Frensis Ford Kopole

Restoran „Cafe Lavash“ i kompanija Wine Time d.o.o. predstavili su ekskluzivna vina velikog filmskog majstora Frensis Ford Kopole, u kojima su uživale i poznate ličnosti iz beogradskog kulturnog, javnog, ali i poslovnog života.

2

Piše: Promo

Beograd 16. novembar 2017. 13:41

Veče posvećeno vinima velikog majstora Frensis Ford Kopole

Nakon jedne od najuspešnijih karijera režisera u Holivudu, Frensis Ford Kopola je odlučio da se posveti uzgoju grožđa i proizvodnji vina, kako tradicionalnih evropskih sorti, tako i novih američkih sorti grožđa. Prisutni gosti su mogli da se uvere da su etikete ovog majstora filmske umetnosti podjednako dobra, kao i naslovi filmova ovog velikog umetnika koji su dobro poznati našoj publici kao što su Kum, Apokalipsa danas i 2001:Odiseja u svemiru.

Nikola Biorčević, direktor kompanije Wine Time d.o.o , koja je uvoznik ovih ekskluzivnih vina kaže da su ljubitelji vina u Srbiji poznati kao hedonisti koji osim što uživaju u dobrom vinu, žele da saznaju kako se određeno vino pravi. Kopolina vina su originalnog stila, koje se posebno ogleda u specifičnoj kombinaciji kremastog ukusa i razigrane svežine, i dodaje da “Posebno se radujem se što će Kopolina vina od sada biti prisutna i u Srbiji. Zahvaljujem restoranu „Cafe Lavash“ na gostoprimstvu i organizaciji današnjeg događaja i što su posetiocima omogućili uzbudljivo upoznavanje sa ovim vinima, koje će još dugo pamtiti po tragu na nepcima.“

Domaćin događaja „Cafe Lavash“ i Biljana Frlog, marketing i PR menadžer restorana izjavila je: „Caffe Lavash“ zaista nudi moderan način da se uživa u balkanskoj tradiciji, a posebno smo ponosni na veliki izbor vinskih etiketa koje mogu da zadovolje i najprobirljivije ljubitelje ovog zlatnog pića. U vrhunskom ambijentu možete da slušate tradicionalne zvuke i da jedete naša jela na koja ste navikli, kao i jela iz Turske i Bliskog Istoka, ali spremljene na savremen način“– i još je istakla da „kroz saradnju sa vodećim inostranim proizvođačima vina, kao što je Frenisis Ford Kopola, nastojimo da uvek budemo inovativni i našim kupcima obezbedimo aktuelnu i ekskluzivnu ponudu.“

Etikete iz podruma Fransisa Forda Coppole iz Nappa Valley Kalifornija, koje su predstavljene našoj publici bile su:

Francis Ford Coppola Diamond Chardonnay, vrlo jasan, svetao i izbalansiran Chardonnay, sa ukusom sočnih jabuka, dinje i kruške i završnicom koja podseća na krem brule (crème brûlée). Francis Ford Coppola Diamond Zinfandel potiče od mešanje grožđa iz starih vinograda u Amador County i hladnijih vinograda u Paso Robles-u i Sonoma County. Primamljiv, veoma lak za konzumiranje, Zinfandel sa tipičnim kalifornijskim aromama ima izuzetnu dubinu i kompleksnost. Sadrži note jagode, kasis-a i šipurka, iza čega slede arome crnog voća, slatkih začina i pržene vanile. Francis Ford Coppola Director’s Cabernet Sauvignon je odlično izbalansirno vino koji potiče iz regije Sonoma County‘s, napravljeno od nekoliko pažljivo biranih klonova vinove loze, koji rastu u istom vinogradu, ali na različitom sastavu zemljišta, različitoj nadmorskoj visini i sa različitim klimatskim uslovima. Vino je intenzivno tamne boje, ukusa suvih šljiva, kasis-a i zgnječenih divljih crvenih bobica, koje uključuju miris višnje, kasis-a i kupine, a na završnici blago začinsko bilje.

Hedonistički izazov upotpunili su i nekonvencionalna jela, poput Kachapuri - gruzijske pogače sa sirom, pazarski ćevap, i ramstek sa sosom od šumskog voća.

povezane vesti

Novi božole je stigao

0

Piše: Vesna Laćarak

Nagrada Vidi Ognjenović

0

Piše: Danas Online

komentari (2)

* Sva polja su obavezna

Potvrdite

Slanjem komentara slažete se sa Pravilima korišćenja ovog sajta.

David Bowman

16. novembar 2017.

2001: Odiseju u svemiru je režirao Stenli Kjubrik..

Aleksandar

19. novembar 2017.

@David Bowman Sa obzirom da je autor teksta Promo, tj. da je tekst dosao direktno iz neke marketinske agencije(sto se vidi po neumerenom kicenju, neznanju i razmetljivom preuvelicavanju), mene jedino cudi kako je tekst prosao lekturu. Prekinuo sam citanje kod vodopada somelijerskih fraza. Ako vec radite product placement(reklama pod maskom teksta), onda napravite ugovor da tekst mora proci sito testa opste kulture za 2 razred gimnazije...