Ovo priznanje podrazumeva kompleksan sistem ocenjivanja celokupnog poslovanja – od radnih standarda, uvedenih inovacija, rezultata poslovanja svih segmenata, do nezavisno sprovedenog ispitivanja zadovoljstva klijenata.

Delta Motors je, zahvaljujući čvrstom dugogodišnjem partnerstvu sa BMW grupacijom, ali i implementacijom najsavremenijih BMW standarda i „BMW Future Retail“ programa u našu zemlju uveo najviše standarde poslovanja. Uvođenjem „Virtual Reality“ koncepta u prodaju u okviru ovog programa, postao jedno od prvih tržišta u svetu u čijem je prodajnom salonu moguće konfigurisati vozilo na ovaj način. BMW grupacija je prepoznala Delta Motors kao odlučnog partnera i kompaniju čiji je tim spreman da iznese savremene i kompleksne projekte.

„Naša strategija je da klijenta postavimo u fokus apsolutno svakog zaposlenog u našoj kompaniji. Pri tome nije reč o tradicionalnom pristupu ‘klijent je uvek u pravu’, već o daleko kompleksnijem, potpuno personalizovanom tretmanu, kao i na predviđanju potreba i prevazilazenju očekivanja klijenta. Iako su naše investicije u edukacije, digitalizaciju i modernizaciju naših salona i servisa značajne, mislim da razlog zbog kojeg smo dobili ovu nagradu treću godinu za redom, leži upravo u ovakvom pristupu, i to samu nagradu za nas čini još vrednijom.“ rekla je generalna direktorka kompanije Aleksandra Đurđević.

BMW grupacija predstavila je poslovanje kompanije Delta Motors drugim BMW tržištima kao primer dobre prakse zbog svih inovacija koje su uvedene, a posebno tokom 2018. godine kada je predstavljena BMW-ova luksuzna klasa i poseban deo BMW salona, kao i originalan pristup klijentima i izgled MINI i BMW Motorrad salona. Nezavisni rezultati „Mystery shopping“-a svrstali su našu zemlju među vodeća BMW tržišta u svetu kada su promocije i tretman klijenata u pitanju.

PROMO TEKST

Povezani tekstovi