Foto: Pixabay/ Pixels

Volkswagen ubedljivo drži prvu poziciju sa 1.746.674 prodatih vozila u 31 evropskoj zemlji, uz tržišno učešće od 11,2 odsto, objavio je focus2move.com.

Renault, koji je zauzeo poziciju broj dva, u 2018. godini isporučio je evropskim kupcima 1.097.286 vozila, što čini sedam odsto tržišta novih automobila, dok je treći Ford prodao 1.013.938 jedinica (6,5 odsto tržišta).

Zanimljivo je da se među deset najtraženijih auto-brendova u Evropi nalazi samo jedan japanski – Toyota i to na desetoj poziciji, navodi RTCG.

Pogledajte listu top 10 najprodavanijih automobilskih marki. Podaci se odnose na 28 zemalja članica EU i tri zemlje članice EFTA sporazuma (Norveška, Island Švajcarska):

Lista najtraženijih u 2018. godini Lista najtraženijih u 2018. godini/ RTCG

Inače, pozicije od 11. do 20. mesta zauzimaju redom: FIAT, Citroen, Hyundai, Dacia, Kia, Nissan, Seat, Volvo, Suzuki i Mazda, dok se 21-30. mesta nalaze: MINI, Jeep, Land Rover, Mitsubishi, Honda, Smart, Alfa Romeo, Jaguar, Porsche i Lancia (ovaj italijanski proizvođač zastupljen je na tržištu samo sa jednim modelom – Ypsilon).

Povezani tekstovi