dior torba

EPA
Stizaće vam oglasi koje niste dobijali nikada pre

Ako vas je zanimalo kako bi internet izgledao da ste neverovatno bogati, evo šanse da otkrijete.

Projekat Track This zavarava firme za praćenje oglasa da misle da imate dosta novca, otvarajući mnoge veb stranice u trgovinama koje su namenjene bogatim kupcima.

On nastoji da prikrije podatke koje firme prikupljaju, kako bi pojedinci mogli da povrate malo privatnosti.

Omogućava ljudima i da izgledaju kao influenseri, ljubitelji ulične garderobe ili kao neko ko veruje u smak sveta.

Preuzimanje kontrole

Projekat su napravili Mschf Internet Studios i grupa programera Mozilla kao alternativu softverima koji blokiraju reklame koje mnogi ljudi koriste da pročiste ono što vide kada uđu u pretraživač.

U blogu kojim objašnjava rad aplikacije, Mozilla je saopštila da je pokušala da spreči napore oglašivača da naprave detaljne profile redovnih veb korisnika.

Navedeno je da je ovo praćenje postalo „sumnjivo“ kada su podaci prikupljeni bez jasnog pristanka korisnika.

„Trebalo bi da i dalje imate kontrolu nad tim šta oglašivači znaju o vama – što može biti teško kada veb tragači rade van kontrole“, dodaje se.

Korisnici aplikacije Track This će imati do 100 tabova koje će na njihovom pretraživaču otvarati jedna od četiri ponuđene lažne ličnosti.

Korisnici će i dalje videti oglase, navodi kompanija, ali samo za proizvode koje inače ne kupuju ili pretražuju.

Tabovi napravljeni za „prebogate“ ličnosti uključuju ekskluzivne kreditne kartice, kockarnice u Las Vegasu, skupi nakit, odeću poznatih dizajnera, konje za dresuru, kuće i otoke koji se prodaju na više miliona dolara.

Među projektima kompanije Mschf Internet Studiossu je i kopija prve epizode televizijske serije Mad Men, u kojoj su sve cigarete zamenjene pištaljkama.

Cilj je bio da se pokaže uticaj cigareta u filmovima i drugim medijima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari