Savski amfiteatar, koji se prostire od Savske ulice do Brankovog mosta, tako bi bio rekonstruisan, te „bogatiji“ parkovima, šetalištima, stambeno-poslovnim kompleksom, luksuznim hotelima.

Da je krajnje vreme za realizaciju ovog projekta saglasili su se prethodnih dana i gradonačenik Beograda Dragan Đilas i prvi potpredsednik Vlade Aleksandar Vučić. Naime, najpre je Vučić kazao da će pozvati Đilasa na razgovor o projektu „Beograd na vodi“, a zatim je Đilas istakao da je sa Vučićem ranije već postigao konsenzus o značaju tog projekta. Prvi čovek prestonice je naglasio da bi taj projekat, pored izgradnje metroa, mogao potpuno da promeni sliku grada.

– Verujem da uz saradnju republičke vlade i gradskih vlasti na ovom i projektu metroa možemo da uradimo ono što je zaista dobro za sve Beograđane – kazao je Đilas medijima.

Gradonačelnik je, govoreći detaljnije o „Beogradu na vodi“, rekao da je deo tog projekta i izgradnja mosta Zemun-Borča, koji bi trebalo da omogući izmeštanje kamionskog saobraćaja iz centra grada.

– Taj most omogućava da projekat koji smo započeli, a to je izmeštanje autobuske stanice iz centra grada na Novi Beograd, takođe bude realizovan i kada to uradimo ostaje samo železnička stanica, i to ne putnička, već deo koji je važan za robni saobraćaj. Njeno izmeštanje omogućilo bi da to zemljište sutra postane stambeno-poslovni kompleks – objasnio je gradonačelnik i dodao da je neophodno da se izgrade novi infrastrukturni kapaciteti van centra grada, za šta je, imajući u vidu obimnostz posla, ipak potrebno određeno vreme.

Naime, Đilas je objasnio da je to prva faza, te da druga faza znači potpuno izmeštanje železničkog saobraćaja koji koristi samo jedan kolosek uz samu reku, za prenos opasnih materija.

– Da bi se to rešilo, mora da se napravi novi most u Vinči, a to su stotine miliona evra – rekao je gradonačelnik.

Na kraju, da bi se pristupilo rekostrukciji Savskog amfiteatra najpre je potrebno završiti „Prokop“ i železničku stanicu u Novom Beogradu, ali i gradsku obilaznicu.