Foto: Pixabay/Ri

„S obzirom da sistem daljinskog grejanja prelazi u proces proizvodnje toplotne energije i da je ovo prvi prelazak u dinamički rad sa proizvodnjom i isporukom toplotne energije, potrošači će prve efekte zagrevanja osetiti u narednih nekoliko sati. Veoma je važno, zbog stabilnosti čitavog sistema, da se taj proces obavlja postepeno, da se proizvodni kapaciteti veoma pažljivo opterećuju, i da se istovremeno sistem uhodava“, navele su Beogradske elektrane na svom sajtu.

Upućen je apel potrošačima da do zvaničnog početka grejne sezone, odnosno 15. oktobra, prijavljuju hladne radijatore isključivo kada celi objekti nisu snabdeveni toplotnom energijom i da to čine upravnici zgrada ili predsednici kućnih saveta.

To je veoma važno, kako je istaknuto, da se ne bi dešavalo da dođe do zagušenja telefonskih poziva i nepotrebnog čekanja na uspostavljanje veze sa Dispečerskim centrom-Službom za prijem reklamacija (011/2093-011), jer se neretko dešava da više komšija iz jedne zgrade pokušava da prijavi isti poremećaj.

Takođe, prioritet u otklanjanju reklamacija su curenja vode iz instalacija, a broj telefona za prijavu je 011/2093-100.

Povezani tekstovi