Tako je crvena boja postala znak uzbune kako bi podsetila na alarmantne podatke da u Srbiji svaki drugi čovek i svaka treća žena umiru od bolesti srca.

Motiv ove kampanje je podsticanje žena da brigom o svom srcu spreče brojne faktore rizika, naglasio je direktor Hemofarma Ronald Seeliger otvarajući reviju.

– Crvene haljine i u Srbiji su postale šifra koja čuva srce – rekao je Seeliger ističući nadu da će žene Srbije razumeti poruku da je važno da budu zdrave bar onoliko koliko su lepe. Da većina ljudi pogrešno veruje da je najčešći ubica žena rak dojke, podsetila je Sanda Savić, članica UO Hemofarm fondacije, naglasivši da to nije tako između ostalog i zato što su žene u međuvremenu naučile da redovno idu na mamografiju.

– Žene o srcu nažalost ne misle dovoljno, a morale bi i zato što 50 odsto žena umire od infarkta – rekla je Sanda Savić.

Zbog toga su se na reviji u ulozi manekenki u crvenim haljinama, ali i promotera najvažnijih poruka koje doprinose prevenciji bolesti srca pojavile: Tamara Bakić, Biljana Krstić, Ana Sofrenović, Mira Hreljac, Katarina Gromilić, Lena Kovačević, Tanja Petrović, Snežana Savić, Dubravka Marković, Katarina Gojković, Nela Mihajlović, Suzana Petričević, Suzana Mančić i Lokica Stefanović.

Za njih je crvene haljine, dajući svoj doprinos promociji zdravog života i lečenju kardiovaskularnih oboljenja, kreiralo naših 17 renomiranih dizajnera: Ana LJubinković, Alexandar Nikolich, Biljana Tipsarević, Boško Jakovljević, Boris Čakširan, Dejana Momčilović, Dragana Ognjenović, Iva Stefanović, Jelena Stefanović, Jovana Marković, Marija Sinđelić, Predrag Đuknić, Svetlana Jaćović, Valentina Obradović, Vlada Savić i Verica Rakočević.