Ideja gradskih vlasti o izmeštanju privremene trolejbuske okretnice sa Studentskog trga na Dorćol, nije naišla na odobravanje javnosti, pre svega žitelja centra grada. Oni neće ni da čuju za gradski plan da se izgradi nova poslednja stanica između Dušanove i Dunavske ulice, kao i nameri da trolejbusi ubuduće prolaze Ulicom kralja Petra jer bi to, kako smatraju, izazvalo dodatno zagađenje i saobraćajni kolaps u centralnim gradskim ulicama.

Ideja gradskih vlasti o izmeštanju privremene trolejbuske okretnice sa Studentskog trga na Dorćol, nije naišla na odobravanje javnosti, pre svega žitelja centra grada. Oni neće ni da čuju za gradski plan da se izgradi nova poslednja stanica između Dušanove i Dunavske ulice, kao i nameri da trolejbusi ubuduće prolaze Ulicom kralja Petra jer bi to, kako smatraju, izazvalo dodatno zagađenje i saobraćajni kolaps u centralnim gradskim ulicama. Šta više, građani najavljuju proteste ukoliko gradski čelnici ne uvaže brojne peticije.
Detaljni urbanistički plan predviđa izmeštanje okretnice preko puta sadašnjeg depoa GSP „Beograd“, ali su se gradske vlasti, iz nekog razloga, opredelile za izgradnju poslednje trolejbuske stanice pored velikog stambenog naselja Mika Alas na Dorćolu.
Čelni ljudi grada pričaju o zagađenju koje na Studentskom trgu ugrožava fakultete, muzeje i ostale ustanove kulture, a istovremeno nameravaju da te iste trolejbuse smeste neposredno uz najveće stambeno naselje u opštini, ističu Dorćolci i podsećaju da je glavni gradski arhitekta pre dve godine u opštini Stari grad rekao da trolejbusi neće prolaziti Ulicom kralja Petra i dalje Dubrovačkom ka Dorćolu, „jer su te ulice previše uske i opterećene saobraćajem i gustinom naseljenosti“.
Gradski arhitekta, kaže da nema razloga za paniku i da je još rano diskutovati o budućoj okretnici i trolejbuskoj trasi, jer najpre treba završiti detaljni plan koji će biti izložen na uvid javnosti. Prema njegovim rečima, to bi trebalo da se dogodi krajem sledećeg meseca, posle čega će uslediti javne rasprave na kojima će građani moći da iznesu svoje predloge.
Bobić kaže da uvažava zahteve ljudi koji žive u centru grada, ali „oni moraju da shvate da život u centru donosi određene probleme“. Građani nemaju nikakvih razloga za brigu, jer ekološki trolejbusi koji će prolaziti Ulicom kralja Petra ne zagađuju sredinu. On napominje da je ranije bilo reči o izmeštanju depoa GSP sa Dorćola, ali da se, najverovatnije, to neće dogoditi već će depo samo biti preuređen radi zadovoljenja određenih ekoloških zahteva.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari