Drugi problem je, naveo je Milosavljević, što je prethodna vlast neodgovorno sprovela javnu nabavku za kupovinu klima-uređaja.

– Za vreme prethodne vlasti, 250 miliona dinara uloženo je u kupovinu klima, pojedinačno svaka od njih je koštala između 12 i 13 hiljada evra. Situacija na terenu pokazuje da vozila nisu imala tehničkih kapaciteta da podrže te uređaje. Dakle, klime su ugrađene, posle nekoliko dana one kolabiraju, nastaje šteta i klime ne mogu da se vrate u funkciju. U razgovoru sa tehničkim osobljem GSP-a, ustanovljeno je da i uz velike napore i finansijska ulaganja 140 klima ne može da se popravi – objasnio je Milosavljević.

Prema njegovim rečima, uslov za učešće na tenderu danas imaju samo autobusi koji imaju klimu.

– U narednim programima poslovanja GSP-a ići će se ka zameni voznog parka i obavezan uslov tendera biće klima-uređaj. Moramo imati u vidu da obnoviti vozni park ovog gradskog prevoznika nije lako, posebno kada uzmemo u obzir da su prihodi i naplata nedovoljni. Plaćanjem vozne karte obezbeđuju se prihodi i sredstva za naredni investicioni ciklus. Ukoliko GSP nema prihod, onda proces obnavljanja ide mnogo teže i najčešće se to i radi subvencionisanjem iz budžeta Grada Beograda – zaključio je Milosavljević.