Brankov most juče je bio vidno rasterećen i za prelazak preko ovog mosta sada je potrebno upola kraće vreme nego u poslednjih šest meseci, koliko je trajala rekonstrukcija Starog savskog mosta. To sada najbolje osećaju taksisti i korisnici javnog gradskog prevoza, jer im za prelazak Brankovog mosta u „špicu“ više ne treba pola sata, pa i više.

Brankov most juče je bio vidno rasterećen i za prelazak preko ovog mosta sada je potrebno upola kraće vreme nego u poslednjih šest meseci, koliko je trajala rekonstrukcija Starog savskog mosta. To sada najbolje osećaju taksisti i korisnici javnog gradskog prevoza, jer im za prelazak Brankovog mosta u „špicu“ više ne treba pola sata, pa i više. U svakom slučaju, biće potrebno izvesno vreme da se građani naviknu da posle šest meseci ponovo mogu da koriste Savski most jer su se neki odvikli od ove deonice.
Rekonstrukcija prilaznih saobraćajnica mostu sa novobeogradske strane donela je ukidanje poznate i problematične „S“ krivine, na uglu ulica Vladimira Popovića i Zemunski put, na kojoj su se stvarale gužve. Umesto nje izgrađene su dve raskrsnice sa semaforima i treća kolovozna traka. Mnogi vozači juče su bili iznenađeni jer su saobraćajnim znakom onemogućeni da pri prilazu mostu s novobeogradske strane, skrenu levo ka Brankovom mostu. Mogu da idu samo pravo ili prema Starom sajmištu. To je prouzrokovalo da vozači budu pažljiviji na ovom delu puta i voze sporije.
Ipak, puštanju Starog savskog mosta u funkciju, sigurno su se najviše obradovali građani koji više ne moraju da koriste dva prevoza do drugog dela grada. Pušteni su i tramvajski i autobuski saobraćaj, tako da su se linije 7, 9, 11, kao i autobuske 78 i 83 vratile na svoje stare trase, a privremene linije su ukinute. Posle rekonstrukcije, mostom će moći da prođe čak 30.000 vozila, umesto dosadašnjih 15.000.
Grad, međutim i dalje će biti okovan saobraćajnim gužvama. Problem će tek delimično biti rešen kada jednog lepog dana osvane obećani most preko Ade Ciganlije. Gradski čelnici obećavaju u narednih pet godina i prvu liniju metroa čime bi Beograd rešio veći deo saobraćajnih problema.
Posle ove rekonstrukcije predstoje obimni radovi i na Pančevačkom mostu, najverovatnije u maju, kao i obnova mosta Gazela. Bojan Stanojević, gradski menadžer, najavio je da će ovih dana biti raspisan tender za obnovu tramvajske mreže od Savske do okretnice na Sajmu, a krajem aprila će se otvoriti ponude za rekonstrukciju 60 tramvaja.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari