Foto: Beoinfo

Ukupna vrednost investicije iznosi oko 15 miliona evra.

Shoppi Retail Park u Borči karakteriše odlična ponuda internacionalnih i regionalnih brendova, među kojima su McDonalds, Deichmann, Orsay, Koton, Takko, DIS, Sport Vision, LC Waikiki, Jysk, Lilly, DM drogerija, kao i mnogi drugi, navodi se u saopštenju.

Sve prodavnice imaju direktan ulaz sa centralnog parkinga koji ima kapacitet za više od 350 vozila.

„Izgradnja, odnosno otvaranje prvog modernog trgovačkog centra u Borči – Shoppi Retail Parka vidljivi je znak da cela leva obala Dunava napreduje, te da se reafirmiše i kao centar trgovine“, izjavio je Siniša Mali.

Ostvarena je izuzetno dobra i kvalitetna saradnja između različitih nadležnih službi u okviru gradske vlasti i investitora, MPC Properties.

Prema njegovim rečima, za Borču je izuzetno važno što je u retail parku posao našlo preko 500 naših sugrađana.

„Shoppi Retail Park u Borči je izgrađen u rekordnom roku. Za sedam meseci, od postavljanja kamena temeljca došli smo do svečanog otvaranja. Posebno nam je drago što se danas možemo pohvaliti informacijom da je Shoppi Retail Park u Borči 100 odsto izdat, da ga karakteriše odlična ponuda brendova, što samo potvrđuje njegov značaj i poslovni potencijal za ovaj deo grada, izjavio je Viladsen, navodi se u saopštenju.