Ako je suditi prema nedavnom istraživanju što ga je za potrebe JKP „Parking servis“ sprovela agencija „Stratedžik marketing“, Beograđani su uglavnom zadovoljni uslugama ovog javnog komunalnog preduzeća. Građani su najviše zadovoljni uvođenjem „zonskog parkiranja“ i uglavnom hvale ljubazno osoblje.

Ako je suditi prema nedavnom istraživanju što ga je za potrebe JKP „Parking servis“ sprovela agencija „Stratedžik marketing“, Beograđani su uglavnom zadovoljni uslugama ovog javnog komunalnog preduzeća. Građani su najviše zadovoljni uvođenjem „zonskog parkiranja“ i uglavnom hvale ljubazno osoblje. Više od 70 procenata građana smatra da je uvođenje zona pravi potez,a svega 13 posto smatra da zone nisu korisne. Pet puta više vozača misli da su ulice sa zonama sada prohodnije za pešake,u odnosu na one koji misle da je sada pešacima gore.

Duža pauza ako temperatura pređe 35 stepeni

Kontrolori beogradskog Javnog preduzeća Parking servis, koji rade na otvorenom i obavezni su da nose uniforme, dobiće pravo na produženu pauzu ako temperatura vazduha bude veća od 35 stepeni Celzijusa, izjavio je juče portparol tog preduzeća Branislav Arsenijević. Arsenijević je rekao da će naknadno biti odlučeno da li će uobičajena pauza biti produžena ili će kontrolori dobiti dve kraće pauze.

Upitan ko je odredio temperaturu od 35 stepeni kao granicu za produženje pauze i da li će kontrolori raditi uobičajeno ako temperatura bude 34,9 stepeni, Arsenijević je odgovorio da je odluku donelo poslovodstvo Parking servisa, jer se, kako je rekao, „neka crta mora podvući“. Zaposleni u Parking servisu, koji su hteli da ostanu anonimni, rekli su, međutim, da kontrolorima do danas nisu produžene pauze.

Tek svaki peti sugrađanin žali se da sada teže nalazi mesto za parkiranje u odnosu na vreme kada nije bilo zona.Istovremeno, vozači smatraju da je broj garaža nedovoljan i da neke od postojećih nisu baš preterano čiste i uredne,sa lošom ventilacijom. Inače, najčešće korišćene garaže su one na Obilićevom i Zelenom vencu.
Pauk, nesumnjivo, nije omiljen među vozačima,ali se većina slaže da je neophodan. Svaki treći vozač u gradu imao je jedan ili više „bliskih susreta“ sa „paukom“. Međutim i vozači i pešaci podjednako se žale na automobile parkirane na trotoaru, i to ističu kao problem.
Po pravilu, cene su bolno pitanje svake usluge. Međutim,većina građana koji koriste usluge Parking servisa, ne žale se na cene. Više od 52 posto anketiranih korisnika usluga izjavilo je da su cene „taman onoliko koliko je realno“. Svega 13 posto je izjavilo da su cene nerealno visoke.
Parking servis je uveo praksu organizovanja raznih akcija kako bi svojim korisnicima obezbedio što bolje usluge. Jedna od takvih akcija uskoro će biti sprovedena u GAK „Narodni front“ pod nazivom – „Parking za moju prvu vožnju“. Naime, ispred bolnice biće obeležena posebna parking mesta za roditelje koji izvode svoje bebe iz porodilišta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari