U najboljem slučaju, tek krajem marta može se očekivati da prvi automobili i tramvaji krenu preko rekonstruisanog Starog savskog mosta. Tako će se napokon okončati muke žitelja novobeogradskih blokova, kojima je svaki odlazak u grad, preko Save, prava noćna mora zbog svakodnevnih nepodnošljivih gužvi.

U najboljem slučaju, tek krajem marta može se očekivati da prvi automobili i tramvaji krenu preko rekonstruisanog Starog savskog mosta. Tako će se napokon okončati muke žitelja novobeogradskih blokova, kojima je svaki odlazak u grad, preko Save, prava noćna mora zbog svakodnevnih nepodnošljivih gužvi. Radovi na obnovi Starog savskog mosta probili su sve obećane rokove, često iz posve bizarnih razloga: te, padala kiša, padao sneg, te visok vodostaj Save itd. Mada gradski čelnici ovih dana tvrde kako je reč o „minimalnom produžetku radova“, kao da su zaboravljena sva ona obećanja da će sve biti urađeno do Nove godine, pa zatim „odmah iza Nove godine“, potom do kraja januara, pa do sredine februara…
Trenutno je u opticaju obećanje: „najkasnije do 10. marta“, ali su veliki izgledi da će građani morati da progutaju još jedno, nadajmo se poslednje, obećanje, budući da je ostalo da se uradi dosta posla.
Starim savskim mostom trenutno saobraćaju samo prazni tramvaji isključivo za potrebe Gradskog saobraćajnog preduzeća „Beograd“ koje je najavilo da će odmah po puštanju u rad svih tramvajskih linija biti ukinuta privremena linija 11l koja prevozi putnike od Železničke stanice „Novi Beograd“ do Bloka 45. Ekipe „Beograd puta“, dosad su asfaltirale prilaze na beogradskoj strani, a u toku su radovi na prilazima novobeogradskom delu mostu.
Podsetimo, popravka dotrajalog Starog savskog mosta počela je 13. oktobra prošle godine, a košta blizu 900 miliona dinara. Puštanjem saobraćaja preko ovog mosta znatno će se smanjiti gužve na Brankovom mostu i Gazeli, ali i na prilaznim saobraćajnicama u centru grada. Završena je i nova raskrsnica na Zemunskom putu ka ulici Milentija Popović u Novom Beogradu, pa će Beograđani konačno dobiti brži i bezbedniji saobraćaj u ovom delu grada. Radnici trenutno asfaltiraju pojedine delove saobraćajnica na mostu, betoniraju trotoare i doteruju konstrukciju. Koloseci za tramvaje su kompletno postavljeni, kao i kontaktne mreže i kompletna rasveta.
Zbog radova na mostu, još od jeseni saobraćaj ka Novom Beogradu usmeren je preko Karađorđeve, Crnogorske i Pop Lukine ulice, koje vode ka ionako stalno zakrčenom Brankovom mostu, pa je saobraćajni kolaps na ovoj deonici mesecima svakodnevica.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari