Procene kažu da samo u „krugu dvojke“ nedostaje više od 5.000 parking mesta, a postojeće zone za parkiranje odavno su postale tesne. Zato je već napravljena mreža mogućih lokacija za buduće podzemne garaže, a ulazak privatnika u ovaj posao trebalo bi da olakša i poseban tim koji je nedavno sastavila gradska vlast. Dakle,izgradnja i eksploatacija podzemnih parking garaža ubuduće će biti poverena privatnicima,a to bi, prema mišljenju stručnjaka, moglo da ubrza rešavanje problema parkiranja u prestonici, jer Grad godišnje svojim sredstvima ne bi mogao da sagradi više od jedne garaže.
Novoformirana radna grupa trebalo bi da prouči sve uslove da privatni investitori započnu izgradnju parkirališta. Problem je međutim što je zakonska regulativa takva da im ne dozvoljava ulazak u posao. Zato gradska vlast ima nameru da utiče na izmenu i donošenje zakonskih i podzakonskih akata koji bi to omogućili – objašnjavaju u gradskoj vladi. – Interesovanje za ovakve poduhvate već postoji. Javilo se nekoliko domaćih i stranih investitora, i samo im treba napraviti dobru atmosferu za ulaganja.
U radnoj grupi koja treba da osmisli ovaj posao nalaze se i predstavnici Sekretarijata za urbanizam i Urbanističkog zavoda, Direkcije za građevinsko zemljište, kao i „Parking servisa“. U ovom komunalnom preduzeću tvrde da im konkurencija neće smetati, jer im je cilj poboljšanje uslova života u Beogradu.