Služba za komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima Gradske uprave je u cilju unapređenja komunikacije između građana i gradskih komunalnih preduzeća i sekratarijata produžila radno vreme svog kol-centra i uvela besplatne telefonske pozive za građane. Kol centar „Beokom servisa“ radi od 7 do 22 sata, radnim danom.

Služba za komunikacije i koordinaciju odnosa sa građanima Gradske uprave je u cilju unapređenja komunikacije između građana i gradskih komunalnih preduzeća i sekratarijata produžila radno vreme svog kol-centra i uvela besplatne telefonske pozive za građane. Kol centar „Beokom servisa“ radi od 7 do 22 sata, radnim danom. Sve predloge i primedbe u vezi sa radom gradskih komunalnih preduzeća i sekretarijata građani mogu izneti na telefon 0800-110-011.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari