Mostom se prvi, još u šest sati ujutru, prevezao Svetomir Ljubović, koji u Obrenovcu ima preduzeće za uzgajanje povrća.

– Zelenišem i povrćem snabdevam više trgovinskih radnji u Beogradu, pa već trideset godina od Obrenovca do Surčina i nazad putujem gotovo tri sata. Do juče sam morao da prelazim 60 kilometara da bih odvezao robu, a sada stižem za petnaest minuta. Sada ću moći više vremena da posvetim drugim poslovima, ali i da ranije stižem kući – zadovoljno je rekao Svetomir.

Najstariji radnik na mostu Sreten Cvetanović podizao ga je još devedesetih godina, pre nego što su radovi obustavljeni.

– Očekivao sam da ću se opet vratiti na most i završiti njegovu gradnju. Nisam sumnjao ni da ćemo ga uraditi na vreme, jer je ovo dobra ekipa i znamo šta možemo. Kad se u nekom društvu ili na slavi bude pomenuo ovaj most, sa ponosom ću moći da kažem „Ja sam ga počeo i završio“ – rekao je Sreten.

Most je dug 620 i širok 14,5 metara, sa dve saobraćajne trake, obostranim trotoarima i dva pojasa predviđena za provlačenje instalacija infrastrukture. Konstrukcija mosta preko glavnog toka reke sastoji se od šest čeličnih rešetkastih konstrukcija, a reka Sava biće slobodna za dvosmerni plovni put, ukupne širine 200 metara i visine 16,5 metara iznad vode.

Od Obrenovca do auto-puta pola sata

Most preko Save deo je „Sremske gazele“, koja će od mosta voditi do petlje „Dobanovci“ na auto-putu. Njegov značaj je prvenstveno u tome što će omogućiti da vozila iz pravca severozapadne Srbije i obrenovačkog kraja, preko mosta i Surčina, za manje od pola sata stignu do auto-puta Beograd-Zagreb, Aerodroma „Nikola Tesla“ i centra Beograda. Vozači će od Obrenovca, preko mosta na Savi i teritorije opštine Surčin, za manje od pola sata moći da stignu do auto-puta Beograd-Zagreb, a dalje se otvaraju mogućnosti putovanja obilaznicom oko Beograda.