
On je istakao da će jedna linija saobraćati na relaciji Lazarevac-Ovča-Lazarevac, a druga na liniji Lazarevac-Resnik-Lazarevac. Istovremeno, biće uvedena i probna kružna autobuska linija. Ona će povezivati železničku i autobusku stanicu, a red vožnje biće usklađen sa polascima i dolascima BG voza.
„Iz ličnog iskustva znam koliko je uvođenje ove linije značajno za sve stanovnike Lazarevca koji rade ili studiraju u centru Beograda. Samo u jednom pravcu, oni će moći da uštede skoro 15-20 minuta, odnosno i do 40 minuta dnevno“, naveo je Radojičić.
Takođe, kako je dodao, direktna linija podrazumeva i veći komfor.
„Mnogo puta sam, pogotovo u studentskim danima, putovao na relaciji Lazarevac-Beograd. Tokom novogodišnjih praznika, to je podrazumevalo i velike gužve. Zbog toga mi je posebno drago što za vreme mog mandata uvodimo upravo ovu liniju. Zahvalan sam svim saradnicima angažovanim na ovom zadatku, kao i „Železnicama Srbije” i Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture sa kojima radimo na projektu proširenja kapaciteta BG voza. Uveren sam da jačamo osećaj pripadnosti građana našoj metropoli kroz sve brojnije i brže veze svih opština unutar Beograda, na putu ka najvišem cilju koji smo sebi zadali u razvoju gradskog transporta: beogradskom metrou“, zaključio je Radojičić.
Podržite nas članstvom u Klubu čitalaca Danasa
U vreme opšte tabloidizacije, senzacionalizma i komercijalizacije medija, duže od dve decenije istrajavamo na principima profesionalnog i etičkog novinarstva. Bili smo zabranjivani i prozivani, nijedna vlast nije bila blagonaklona prema kritici, ali nas ništa nije sprečilo da vas svakodnevno objektivno informišemo. Zato želimo da se oslonimo na vas.
Članstvom u Klubu čitalaca Danasa za 799 dinara mesečno pomažete nam da ostanemo samostalni i dosledni novinarstvu u kakvo verujemo, a vi na mejl svako veče dobijate PDF sutrašnjeg broja Danas.
te linije su nepotrebne. Treba preko Save i Dunava praviti veze. Uskoro kada se obnovi K.u.K Monarchija to će biti korisno.
Sve je to super, nego ko je taj Radojičić?
STA je tu novo? Ova linija je samo PONOVO uvedena u red voznje. A nikom nije jasno zasto je uopste bila ukinuta. Bilo bi lepo kada bi nas gdin doktor obradovao time kako cemo STICI do zeleznickih stanica koje su prilicno nedostupne i bez parking mesta.
Kao svetski primer dobro resenog gradskog javnog prevoza sa pravom se uzima Bec gde sve ima visestoletnu tradiciju i gde se svaki tehnoloski napredak odmah primenjuje i u ovoj oblasti.Dobro resenje ovde je to sto je raspon sina za vozove , tranvaje i metro isti sto omogucava stvaranje jedinstvenog sistema.