Foto: Beoinfo

On je istakao da u Ljubljani više od 90 odsto građana plaća kartu u gradskom prevozu, dok je u Beogradu to slučaj sa svega 30 odsto putnika u gradskom prevozu.

– Za dobro i efikasno funkcionisanje gradskog prevoza u Beogradu potrebno je da se poveća procenat ljudi koji plaćaju karte – rekao je Radojičić.

Radojičić je dodao da će Grad Beograd u narednom periodu nabaviti 220 novih autobusa, od čega je planirano da 80 budu električni.

Gradonačelnika su zaposleni u preduzeću “Ljubljanski putnički promet” informisali o radu i funkcionisanju saobraćaja u Ljubljani koja je, 2016. godine proglašena za “Zelenu prestonicu Evrope”. Vozni park tog preduzeća, za gradski i prigradski saobraćaj, čini 280 autobusa od čega deo ide na dizel, a deo na gas.

Radojičić kaže da zaposleni u ovom preduzeću rade na primeni novih tehnologija i novih vrsta autobusa koji su ekološki prihvatljiviji.

– Njihova strategija još uvek nije do kraja jasno definisana i ima još dilema jer se radi o procesu koji treba usaglasiti sa trendovima u svetu. Mi želimo da modernizujemo gradski saobraćaj u Beogradu u čemu će nam iskustva kolega iz Ljubljane biti od koristi – rekao je Radojičić.