Foto: Narodna stranka

On je istakao da je sramno da je vlast smanjila vozačima plate za trećinu, što je uz mobing, produžetak radnog vremena i primoravanje da rade u poluispravnim vozilima dovelo do njihovog masovnog odlaska iz zemlje. Posebno je bizarno da u poslednjih pet godina Beograd nije kupio ni 100 klasičnih autobusa, koji čine kičmu javnog prevoza, a planira da kupi elektro-autobuse koje niko u Evropi nije u značajnijoj meri uveo i koji su skuplji čak četiri puta od običnih, naveo je Jovanović u pisanoj izjavi.

Prema njegovim rečima, godišnje subvencije privatnim prevoznicima su povećane sa šest na 15 milijardi, dok su subvencije GSP uvećane za samo dve milijarde. Rezultat je kolaps GSP i smanjivanje obima javnog prevoza za pet procenata godišnje. U Beogradu je trenutno manje vozila i manje polazaka javnog prevoza nego 2014. godine, ukazao je Jovanović.