Kad završe vožnju hiljada građana, sa retkim pauzama za odmor samo na okretnicama, gde higijenski uslovi nisu ništa bolji, vozači gradskog prevoza vraćaju se u pogone u kojima ne mogu čak ni čistu običnu vodu da popiju. Ako odu u toalete na kapijama pogona, koje svakodnevno koriste primaoci vozila i radnici obezbeđenja, zateći će ih još lošije stanje, jer je evidentno da u sklepanim barkama koje se nazivaju toaletima, higijena nije održavana već godinama, verovatno od kad su napravljenji.

Nikolu Antića, predsednika SOS sindikata GSP-a, ova scena, koju svakodnevno gleda kao i ostali zaposleni, podseća na horor film, a, kako kaže za naš list, zabrinut je što radnicima, osim nedostatka osnovnih potrebština, preti i potencijalna zaraza zbog ovakvih uslova.

– Tako je u većini otpravničkih toaleta na okretnicama gde idu vozači. Ovo je primer sa kapije saobraćajnog pogona Karaburma, a na izlazu iz novobeogradskog pogona uopšte i nema toaleta ni vode za piće, pa zaposleni iz ove zgrade idu čak do drugog pogona da piju vodu, ovu žutu – objašnjava Antić.

On apeluje na nadležne da se reši problem sa vodom za piće, jer kako kaže, zaposleni nemaju novca da kupuju vodu svakodnevno a ni vremena tokom vožnje, ali i da se posvete sanaciji i održavanju toaleta.

– Niko ne vodi računa o tome, postoji jako malo zaposlenih koji su zaduženi za čišćenje, eto prilike da se podstakne zapošljavanje i da se postojećim zaposlenima omoguće osnovni uslovi za rad – naglašava Antić.