Ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, težak milijardu i po evra, biće potpisan u četvrtak sa špansko-austrijskim konzorcijumom FCC i Alpine Majreder. Premijer Vojislav Koštunica i ministar za kapitalne inevsticije Velimir Ilić, koji će parafirati taj vrlo vredan papir, biće udarna vest na elektronskim medijima tog dana, a u štampanim – narednog.

Ugovor o koncesiji za izgradnju autoputa Horgoš-Požega, težak milijardu i po evra, biće potpisan u četvrtak sa špansko-austrijskim konzorcijumom FCC i Alpine Majreder. Premijer Vojislav Koštunica i ministar za kapitalne inevsticije Velimir Ilić, koji će parafirati taj vrlo vredan papir, biće udarna vest na elektronskim medijima tog dana, a u štampanim – narednog. Vrlo verovatno će u prigodnom saopštenju ili odgovarajući na novinarska pitanja, potpomognuti partnerima iz inostranstva, objasniti da je ugovor kruna trogodišnjeg rada Vlade Srbije, eventualno uporediv sa njenim biserom, prodajom Mobtela… Zakonomernošću informisanja, tema će se vrteti i za vikend, mada je teško očekivati da će protivnici koncesije, poput vojvođanskog premijera Bojana Kostreša, imati podjednaku mogućnost da ospore ugovor.
U četvrtak u ponoć u Srbiji počinje tišina uoči parlamentarnih izbora zakazanih za 21. januar, na kojima se pod rednim brojem 5 pojavljuje tzv. narodnjačka koalicija koju predvode predsednici Demokratske stranke Srbije i Nove Srbije Vojislav Koštunica i Velimir Ilić, u službenom životu poznati kao premijer i ministar. Pomenuta saga o koncesiji, koja će biti efektuirana uoči i tokom ćutnje, formalno nije deo kampanje, mada se savršeno uklapa u njen koncept, zasnovan na predstavljanju dostignuća Koštuničinog kabineta. Medijima, stisnutim strogim izbornim pravilima, preostaje da zaobiđu osetljivu tačku u kojoj se seku partijske funkcije i kontroverzna koncesija i, naravno, izveste o neslućenom boljitku koji će ovaj posao doneti svima.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na Twitter nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari